حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

آیفون SE 4 با طراحی آیفون XR معرفی و عرضه خواهد شد

نوشته

1 سال قبل | بدون دیدگاه | اپل، اخبار

اپل مدت‌هاست که لزوم حضور در بازارهای میان رده را درک کرده است و در تلاش برای تمرکز بر این رده قیمتی، محصولات سری SE آیفون خود را عرضه می‌کند. اما نسل جدید آیفون SE دیگر درخشش نسخه‌های قبلی را ندارد و شاید مهم‌ترین دلیل آن نیز طراحی قدیمی و از رده خارج آن باشد که هرکسی را هنگام خرید این دستگاه، دو دل می‌کند. به همین دلیل نسل بعدی آیفون SE با طراحی آیفون XR معرفی و عرضه خواهد شد. با ترنجی همراه باشید.

نسل بعدی آیفون SE با طراحی آیفون XR معرفی و عرضه خواهد شد

امسال، اپل مقرون به صرفه‌ترین گوشی هوشمند خود، یعنی آیفون SE را به‌روز کرد و این دستگاه طراحی نسل قبلی خود را بر اساس طراحی آیفون ۸ حفظ کرده است، اما به نظر می‌رسد طراحی جانشین آن کمی متفاوت باشد. Jon Prosser، کارشناس مشهور شبکه اخیرا گفته است که اطمینان می‌دهد که نسخه جدید آیفون SE بر اساس مدل آیفون XR ساخته خواهد شد.

اگر این موضوع درست باشد، اپل طراحی قدیمی آیفون ۸ با حاشیه‌های عریض و دکمه هوم را کنار می‌گذارد تا ظاهری مدرن‌تر با حاشیه‌های نازک، نمایشگر ناچ‌دار و سنسور Face ID داشته باشد. آیفون SE فعلی ۲۰۲۲ دارای صفحه نمایش ۴.۷ اینچی از نوع LCD است. در حالی که آیفون XR که تولید آن نیز متوقف شده است، دارای صفحه نمایش ۶.۱ اینچی بوده و این مدل باتری بزرگ‌تری نیز ارائه می‌دهد. با احتساب این موضوع، گویا آیفون SE 4 با همان طراحی آیفون XR معرغی و عرضه خواهد شد.

نسل بعدی آیفون SE

هنوز جزئیات دیگری در مورد آیفون ارزان قیمت بعدی اپل گزارش نشده است. معمولا اپل آخرین تراشه‌ها را روی مدل های این سری نیز قرار می‌دهد. آیفون SE 2022، به همان تراشه A15 Bionic که در سری آیفون ۱۳ استفاده شده است، مجهز شده است. لازم به ذکر است که در بخش دوربین، این دستگاه ، یعنی آخرین آیفون SE شباهت زیادی به آیفون XR دارد.

به گفته خبرگزاری GizChina، هر دو مدل دارای دوربین اصلی ۱۲ مگاپیکسلی با دیافراگم f/1.8 و دوربین سلفی ۷ مگاپیکسلی با دیافراگم f/2.2 هستند. به عنوان یک امتیاز، اپل می‌تواند ویژگی‌های نرم‌افزاری جدیدی مانند حالت شب را روی آیفون مقرون‌به‌صرفه پیاده‌ سازی کند. با این حال، آیفون SE 2022 تقاضای نسبتا کمی داشته است. منبع 9to5mac نشان می‌دهد که مصرف کننده ممکن است علاقه کمتری به دستگاهی با طراحی قدیمی داشته باشد.

واقعیت این است که این گوشی هوشمند دارای صفحه نمایش کوچک و باتری کم ظرفیت است و عمر باتری به طور فزاینده‌ای ،موضوع شکایت خریداران و دارندگان آیفون SE است. از سوی دیگر، نمایشگر بزرگ‌تر ممکن است مخاطبان آیفون SE را خوشحال کند. زیرا به طور کلی، خریداران چنین محصولی شامل کسانی هستند که دستگاه‌های کوچک را ترجیح می‌دادند. امروزه مدل مقرون به‌صرفه فقط از نظر اندازه نسبت به نسخه مینی آیفون پایین‌تر است. نظر شما کاربران ترنجی درباره استفاده نسل بعدی آیفون SE از طراحی آیفون XR چیست؟ آیا این موضوع می‌تواند فروش نسل بعدی آیفون SE را افزایش دهد؟

اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
محسن علیرضائیان