حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

سامسونگ به عنوان با ارزش‌ترین برند کره جنوبی شناخته شد!

سامسونگ، در دنیای تکنولوژی به عنوان یکی از بزرگ‌ترین شرکت‌های جهان شناخته شده است، این شرکت همواره محصولات مختلف خود را در اقصی نقاط جهان عرضه کرده و امروزه به یکی از برترین انتخاب کاربران و مصرف کنندگان تبدیل شده است، اکنون شرایط برای این شرکت بزرگ کره‌ای در کشور زادگاه خود طوری رقم خورده است که به نظر می‌رسد سامسونگ به آنچه که لیاقتش را دارد رسیده است، در ادامه با ترنجی همراه باشید.

همانطور که گفته شد امروزه در دنیای تکنولوژی، نام سامسونگ برای کاربران و مصرف کنندگان مختلف این شرکت، تداعی کننده محبوبیت و کیفیت در ساخت محصولات مختلف است که این اسم و رسم بزرگ حاصل سال‌ها تلاش چشم بادامی‌ها در زمینه تکنولوژی و ارائه پیشرفت‌های متعدد خود به دنیای تکنولوژی است.

مشاور ارزیابی و استراتژی مالی یک موسسه آمارگیری، اخیرا لیستی بلند پایه شامل 50 برند معتبر و با ارزش در کره جنوبی منتشر کرده است که در این میان شرکت سامسونگ به عنوان برترین برند و شرکت در کشور کره جنوبی، مشخص شده و در مقام اول این لیست جا خوش کرده است. شرکت‌ها و برندهای مذکور در این آمار و لیست منتشر شده توسط این موسسه بر اساس معیارها و عوامل مختلفی رتبه‌ بندی شده‌اند.

این آمارها و لیست‌ها بر اساس معیارها و عواملی همچون میزان سرمایه گذاری و بازاریابی، پایداری مالی، میزان تقریبی حاشیه سود حاصل شده، میزان محبوبیت و نام‌ آشنایی، برتری نسبت به رقبا و در نهایت میزان درآمد کسب شده توسط برند تجاری مشخص آن شرکت، رتبه بندی شده‌اند.

 

سامسونگ؛ با ارزش‌ترین برند در کره جنوبی

سامسونگ

بر اساس معیارهای رتبه بندی مذکور، شرکت سامسونگ توانسته است تا بهترین عملکرد را در هر زمینه به خود اختصاص دهد و تحلیلگران این موسسه بنابر معیارهای گفته شده، سامسونگ را در رتبه نخست این لیست قرار داده‌اند.

به گفته این موسسه مالی ارزش برند سامسونگ چیزی حدود بیش از 12 درصد از مجموع سود 51.4 میلیارد دلار کلی است که این رقم چیزی معادل با 5 برابر ارزش دومین شرکت و برند محبوب در لیست است که این نشان می‌دهد حتی فاصله سامسونگ از دومین رقیب خود بسیار بالاست و این موفقیت بخاطر چند درصد کمتر یا بیشتر جابجا نشده است و موفقیت سامسونگ قطعی بوده است.

در مقام دوم این لیست، شرکت خودروسازی هیوندای (Hyundai)، قرار دارد که ارزش کلی برند آن اکنون به 8.8 میلیارد دلار رسیده است که این رقم، پیشرفتی 4 درصدی نسبت به سال قبل را نشان می‌دهد.

در بخش سریع‌ترین افزایش ارزش و سهام شرکت‌ها، باز هم بخشی از شرکت سامسونگ یعنی بخش Samsung Fire & Marine وجود دارد که ارزش تجاری این برند اکنون بیش از 42 درصد و حدود 2.7 میلیارد دلار می‌رسد و این رشد فوق‌العاده و چشمگیر توسط این بخش، منجر به رشد سهام سامسونگ و کسب مقام اول به عنوان برترین برند با ارزش کره‌ جنوبی شده است.

با توجه به این رکورد ثبت شده توسط شرکت سامسونگ، پیشرفت‌های این شرکت در سال‌های آتی، مساله‌ای تعجب برانگیز نخواهد بود چرا که این شرکت دائما در حال رشد و پیشرفت و همچنین توسعه زمینه‌های مختلف فعالیتی خود می‌باشد.

 

نظر شما کاربران ترنجی در این باره چیست؟ به نظر شما این مسیر پیشرفت سامسونگ در سال‌های آتی باز هم ادامه‌دار خواهد بود یا خیر؟ آیا شما از محصولات این شرکت کره‌ای استفاده می‌کنید؟ نظرات خود را در بخش نظرات با ما در میان بگذارید.

 

 

اشتراک در
اطلاع از
14 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
ahmad

خب شرکت خیلی بزرگیه طبیعی هست

Phinkeralexis

دقیقه میشه منبع رسمی و دقیقتونو اعلام کنین سامهنک که فعلا رئیسش استعفا داده و کلی از سهامش تو بورس جهانی افت فاحش کرده با وجود الجی سامهنگ اول باشه این دیگه نوبرشه تازه برند کیا رو هم تازه نگفتم

Pouya

خخ الجی رو تو این زمینه با سامسونگ مقایسه میکنی عجب!!!!!! معیارها رو خوندی؟(این آمارها و لیست‌ها بر اساس معیارها و عواملی همچون میزان سرمایه گذاری و بازاریابی، پایداری مالی، میزان تقریبی حاشیه سود حاصل شده، میزان محبوبیت و نام‌ آشنایی، برتری نسبت به رقبا و در نهایت میزان درآمد کسب شده توسط برند تجاری مشخص آن شرکت، رتبه بندی شده‌اند.)بعد به نظر تو توی این معیار ها الجی بهتر از سامسونگه؟ !!!تبریک میگم فصل جدیدی از ترول رو رونمایی کردی

Phinkeralexis

آقای خخخ با نمک که من دقیقا نمیدونم چند سالته که به من میگی ترول تو اگه به سایت های معتبر آماری سر بزنی میبینی که الجیو جز 10 برند برتذ دنیا دونستن مثلا تو همین زمینه تلویزیون ها حالا چه اولد و چه ال ای دی و ال سی دی و چه نانوسل ال ای دی. مخصوصا سری های اولد سیگناچرش بالای80 میلیون در سال می فروشه و هذ ساله از سایت ها و مجلات معتبر تخصصی تو زمینه تی وی ده ها جایزه میگیره حالا این یه بخششه تو بقیه بخش های لوازم خونگیش که دیگه نگم حالا بخش موبایلشم بماند بعدشم این همه چیزایی که گفتی که سامهنگ سودآوری و تبلیغات و درآمد زایی به علاوه مبالغ رشوه و پتنت دزدیو بهش اضافه کنیم که بازم سامهنگ بیشتر بالارده ها و میان رده های گوشیاش می فروشه دقیقا مثل هوآوی نه پرچمداراش دقیقا مثل همین خبر چند روز پیش که اتفاقا تو همین چند صفحه قبلم موجوده که مال کاهش فروش اس 8 و اس 8 پلاس و ضرر دهی سامهنگه

Alamtab

حاجی یه کم اطلاعاتتو بالا ببر

اینجا حرف از برترین و با ارزشترینه

برند ال جی اعتبارش حتی از هوواوی کمتره اصلا جزو صد برند برتر جهان نیست

سامسونگ ششمین برند برتر دنیاس

http://interbrand.com/best-brands/best-global-brands/2017/ranking/

اینم آدرس سایت معتبر برای اثبات ادعا

Phinkeralexis

آقای alamtab من اطلاعاتم بالاس بهتره شما و امثال شما یه سرچ کوچک تو ویکی پدیا درباره ی الجی الکترونیکس تو گوگل بزنین میبینین که سود سهام برند الجی الکترونیک حدود 120میلیون دلاره چه جوری از هوآوی کمتر و حتی جز صد تا هم نیست چه جوری ممکنه شرگتی که الان نزدیک 5 ساله که هر ساله حدود 60 70 میلیون فقط اولد و ال ای دی تو دنیا می فروشه جر با اررش ترینا نباشه بعدشم این سایتی که داده یه سایت آنالیری و تحقیقاتیه و ب اساس حدسیات گفته که سامسنگ هفتمه. و تا الان هیچ سایتی یا جای رسمی که به صورت رسمی و دقیق ارزش سهام برندارو اعلام کنه وجود نداره

Alamtab

اولا سامی ششمه دوما اهل فن میدونن اینتربرند معتبرترین سایت تو زمینه ارزش گزاری برندهاس

ال جی همیشه چندین قدم عقب تره فقط پوششیه 🙂

باز بگی اپل و گوگل یه حرفی

ویکی پدیا مدت هاس برای سامسونگ به روز نشده

اما همون اخرین به روزرسانیش مشخصه بالای 98 درصد Oled دنیا دستش بوده

Alamtab

گیر دادم بهت بدونی ادمایی مثل تو آیه نازل بشه بازم سر حرف خودشونن

https://www.oled-info.com/tags/ubi

اینم سایت رسمی فقط برای Oled

میزان فروش انواع Oled

Alamtab

Compared to last quarter (Q1 2017), smartphone shipments grew 0.6%. Samsung Display is still the clear market leader – with a market share of 96.7%. OLED TV panel shipments increased 21.2% from Q1 2017, and UBI expects this market to continue growing gradually throughout 2017.

Phinkeralexis

آقای alamtab اولا که همینجور که گفتم و خودتم می دونی که اصلا با عقل جور درنمیاد که میان این همه برند خودرو و تکنولوژی ساز سامسونگ ششم باشه دوما از کدوم اهل فن حرف میزنی کشتی گیرا رو میگی دیگه خودتم میدونی این سایتی که معرفی کردی یه سایت. تحقیقاتی که بر اساس حدسیات رتبه بندی رو مشخص می کنه سوما اتفاقا صفحه ویکی پدیا الجی مال سال 2012 هستش یعنی 5 سال پیش که توش زده سهام الجی 125 میلیون دلار تو بازاره بعدشم این جمله آخری که گفتی خیلی مسخرست دیگه همه دنیا می دونن که نزدیک نصف پنل های دنیا رو الجی الکترونیکس میزنه

Phinkeralexis

مگه من مثل تو و امثال توهم که هر چیزیو انکار کنم؟ بعدشم دقیقا این لینکی که گذاشتی که سامی 98 درصد پنلا رو میزنه تو کدوم بخش منطورته بخش بزرگ مثل اولد تی وی و سیمای خانگی یا بخش کوچک و تلفن همراه که اگه تو هر بخش منظورت باشه سامسونگ 98 درصدشو نمی سازه. تو بخش تی وی که الجی با فاصله زیاد اوله حتی الان گرون تر اولد تی وی از برند سیگناچر الجی سری دبیلو 77 اینچ که حتی الان تو بازار خودمونم هست 90 میلیون پولشه حالا درسته تو بخش موبایل سامسونگ سهم خیلی بیشتریو داره ولی از سال دیگه الجی قراره برای شرکت های هوآوی و اپل و چند تا برند دیگه پنل بزنه مثل الان که برای گوگل پیکسل ایکس ال زده حتی پیش نویس قرار دادش با اپلم امضا شده میتونی تو خبرا بخونی

Peiman

غیر از این هم انتظار نمی رفت

Faraz

چرا زور داره به بعضی ها سامسونگ اول اونم با اختلاف…بعضی ها فک میکنن سامسونگ فقط گوشی میفروشه نه عزیز من سامسونگ انقدر بزرگ که مغزت سوت میکشه

Alamtab

سامی یه ماهی فروشی بود و به اینجا رسید که حتی تانک و جرثقیل و و و هر چیزی فکر کنی میسازه

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
محسن علیرضائیان