حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

سامسونگ اولین گوشی رول شونده تجاری دنیا را سال آینده روانه بازار می‌کند

نوشته

3 روز قبل | بدون دیدگاه | سامسونگ، شایعات

سال گذشته، یک منبع آگاه ادعا کرد که سامسونگ درحال توسعه یک گوشی هوشمند با نمایشگر رول شونده کشویی است و می‌تواند این گوشی نوآورانه را در سال 2025 عرضه کند. خب، پس از گذشت تقریباً یک سال، ما اطلاعات جدیدی در مورد این دستگاه داریم.

گوشی رول شونده سامسونگ

به گزارش The Elec، سامسونگ درحال توسعه گوشی هوشمندی با نمایشگر کشویی است و آن را تا سال 2025 روانه بازار خواهد کرد. این نشریه ادعا می‌کند که اندازه صفحه‌نمایش رول شونده در گوشی آینده سامسونگ 12.4 اینچ است که درنتیجه صفحه‌نمایش 10.2 اینچی Mate XT Ultimate هواوی را پشت سر می‌گذارد. به‌احتمال‌زیاد پنل این نمایشگر 12.4 اینچی رول شونده همانی است که Samsung Display در رویداد SID Display Week 2024 آن را به‌نمایش گذاشت. علاوه‌بر این، این گزارش می‌گوید که این گوشی دارای دوربین زیر نمایشگر نیز خواهد بود.

گوشی رول شونده سامسونگ

گوشی رول شونده سامسونگ

اگر این گزارش صحت داشته باشد، گوشی هوشمند رول شونده برند کره‌ای اولین دستگاه با نمایشگر کشویی در جهان خواهد بود (با توجه به اینکه انتظار نمی‌رود تا سال 2025 هیچ برند دیگری گوشی با چنین فرمی را عرضه کند).

این خبر همچنین پس از آن منتشر شد که ال‌جی، تکنو و اوپو نیز گوشی‌های کشویی خود را به‌نمایش گذاشتند. اوپو کانسپت گوشی رول شونده خود را در سال 2021 به‌نمایش گذاشت، درحالی‌که تکنو گوشی Phantom Ultimate خود را در سال گذشته به‌نمایش گذاشت. درهمین‌حال، ال‌جی زمانی که تصمیم گرفت در سال 2021 از صنعت گوشی‌های هوشمند خارج شود، آماده عرضه یک گوشی کشویی شده بود.

سامسونگ بیش از پنج سال پیش در فوریه 2019 اولین گوشی هوشمند تاشو خود را با نام گلکسی فولد 5G روانه بازار کرد. سامسونگ درحال‌حاضر در تلاش است تا بازی را ارتقا دهد تا صنعت را پشت سر بگذارد.

نظر شما درباره گوشی هوشمند کشویی سامسونگ چیست؟

اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
امیرحسین ملکی