حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

سامسونگ ممکن است گوشی رول شونده خود را در سال 2025 معرفی کند

نوشته

8 ماه قبل | بدون دیدگاه | سامسونگ، شایعات

در اوایل سال جاری، Samsung Display یک پنل 12.4 اینچی رول شونده OLED را به‌نمایش گذاشت که می‌توان آن را به شکل کوچکتری درآورد. سامسونگ درواقع به‌دنبال معرفی چنین دستگاهی است که از پنل OLED قابل رول شدن استفاده می‌کند. اگرچه تاکنون شایعات متعددی پیرامون برنامه‌های سامسونگ برای عرضه یک گوشی رول شونده یا کشویی منتشر شده است، شایعه جدیدی ادعا می‌کند که اطلاعات بیشتری در مورد اولین دستگاه از این دست در اختیار دارد.

گوشی رول شونده سامسونگ

افشاگر Tech_Reve ادعا می‌کند که سامسونگ در سال 2025 یک گوشی با نمایشگر OLED رول شونده روانه بازار خواهد کرد. اگر این اطلاعات تا حدی درست باشد، این شرکت می‌تواند این دستگاه را درکنار Galaxy Z Flip 7 و Galaxy Z Fold 7 در نیمه دوم سال معرفی کند. این کارشناس اطلاعات ادعا می‌کند که گوشی هوشمند رول شونده موردبحث دارای UPC (دوربین زیر پنل) بهبودیافته است، به این معنی که هیچ بریدگی برای تعبیه دوربین سلفی جلو ندارد. همچنین ادعا می‌شود که این دستگاه دارای حاشیه‌های صفر خواهد بود که می‌تواند به این معنی باشد که از نمایشگر لبه‌به‌لبه بهره می‌برد.

گوشی رول شونده سامسونگ

گوشی رول شونده سامسونگ

پس از به تکامل رساندن تقریبی فرم تاشوی Z شکل با گلکسی زد فلیپ و گلکسی زد فولد، سامسونگ ممکن است به‌دنبال چالش‌های بیشتر با چنین فاکتورهای نوآورانه‌ای برای گوشی‌های هوشمند باشد، از جمله دستگاه‌هایی که می‌توانند به تبلت‌هایی با نمایشگر کشویی و دوتایی تبدیل شوند. همچنین شایعه شده است که این شرکت بر روی دستگاهی کار می‌کند که دارای دو لولا است و می‌تواند از یک گوشی به تبلت تبدیل شود.

با بازگشت به نمایشگر OLED رول شونده، پنل نمایش‌داده‌شده توسط Samsung Display می‌تواند در صورت لزوم به نمایشگر 12.4 اینچی افزایش یابد. این پنل دارای یک موتور داخلی است که نمایشگر OLED انعطاف‌پذیر را می‌چرخاند و باز می‌کند. سامسونگ چندین حق ثبت اختراع در مورد فناوری‌هایی دارد که می‌توانند در پنل‌های تاشو و رول شونده استفاده شوند.

نظر شما درباره گوشی کشویی سامسونگ چیست؟

اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
امیرحسین ملکی