حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

تکنو کانسپت گوشی رول شونده Phantom Ultimate را معرفی کرد

نوشته

8 ماه قبل | بدون دیدگاه | تکنو، کانسپت

کمپانی تکنو امروز به‌صورت رسمی از جدیدترین محصول آزمایشگاه‌های تحقیق‌وتوسعه خود، گوشی مفهومی رول شونده Phantom Ultimate، رونمایی کرد. نمایشگر این گوشی هوشمند همان‌طور که پیداست به طرفین گسترش یافته و از 6.55 اینچ به 7.11 اینچ در کمتر از 1.5 ثانیه می‌رسد. این کانسپت درحقیقت دومین گوشی رول شونده (کشویی) ارائه‌شده توسط برند تکنو پس از مدل مفهومی Phantom Vision V است که کمتر از یک سال پیش به‌نمایش گذاشته شد.

گوشی رول شونده تکنو Phantom Ultimate

Phantom Ultimate دارای یک سیستم موتور تک درایو است که با فشار دادن یک دکمه در سمت راست بالای گوشی، دستگاه را گسترش می‌دهد. هنگامی که دستگاه رول می‌شود، یک گوشی هوشمند پایه 6.55 اینچی است که پنل اضافی آن در پشت قرار دارد و به‌عنوان یک نمایشگر همیشه روشن عمل می‌کند.

گوشی رول شونده تکنو Phantom Ultimate

گوشی رول شونده تکنو Phantom Ultimate

ازنظر مشخصات، نمایشگر 7.11 اینچی LTPO AMOLED این دستگاه دارای وضوح 2296 در 1596 پیکسل و چگالی تصویر 388PPI است. این پنل همچنین پوشش 100 درصدی طیف رنگی DCI-P3 را ارائه می‌دهد، اگرچه تأیید چنین اعدادی در یک مدل مفهومی دشوار است.

این دستگاه 9.93 میلی‌متر ضخامت دارد و Tecno وعده داده است که به‌راحتی آن را در یک دست نگه دارید. این گوشی رول شونده همچنین دارای شیشه محافظ برای قسمت کشویی و بافت پشتی برای چسبندگی بهتر در کف دست است.

خبر ناراحت‌کننده این است که در این مرحله Phantom Ultimate فقط یک مفهومی به‌شمار می‌رود و هیچ نشانه‌ای از عرضه آن به بازار وجود ندارد. بدیهی است که برخی از محدودیت‌های تکنولوژیکی باید برطرف شوند تا بتوانیم تلفن‌های رول شونده را دریافت کنیم و نمی‌توان گفت که این امر چقدر ممکن است طول بکشد.

تکنو ادعا می‌کند که Phantom Ultimate زمینه را برای نوآوری‌های رول شدنی آینده فراهم می‌کند، بنابراین اگر این شرکت با یک گوشی مفهومی دیگر در MWC 2024 حاضر شود، نباید تعجب کنید.

نظر شما درباره کانسپت گوشی رول شونده Tecno Phantom Ultimate چیست؟

اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
امیرحسین ملکی