حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

کانسپت گوشی رول شونده سامسونگ با طراحی مدرن آن را ببینید

نوشته

1 سال قبل | بدون دیدگاه | سامسونگ، کانسپت

بعد از چشم‌انداز سامسونگ برای تسلط بر بخش گوشی‌های هوشمند تاشو، برنامه بعدی این شرکت برای آینده این دستگاه‌ها چیست؟ در طول سال‌ها، نشانه‌های زیادی وجود داشته که بیان می‌کردند ممکن است گوشی‌هایی با نمایشگرهای چرخشی یا کشویی در مرحله‌ی بعدی قرار داشته باشند. خود سامسونگ نیز تاکنون برخی از این فناوری‌های نمایشگر را به‌صورت رسمی به‌نمایش گذاشته است. حال به‌تازگی، یک طراح با نام Jermaine Smit، کانسپت گوشی رول شونده سامسونگ را منتشر کرده است که طراحی مدرن و نزدیک به واقعیت این دستگاه را نشان می‌دهد.

کانسپت گوشی رول شونده سامسونگ

اینکه باید چه مدت منتظر معرفی یکی از این دستگاه‌ها باشیم، هنوز به‌صورت یک راز باقی مانده است. در این بین، می‌توانیم به‌دنبال سرنخ‌هایی در پرونده‌های نظارتی سامسونگ بگردیم تا بفهمیم این دستگاه‌ها ممکن است چه شکلی باشند. این کانسپت، طرحی را برای گوشی هوشمند سامسونگ با نمایشگر رول شونده پیش‌بینی می‌کند.

این کانسپت با همکاری Jermaine Smit ایجاد شده است که می‌توانید برای چیزهای جالب‌تر به کانال یوتیوب او سر بزنید. این کانسپت همچنین بر اساس یک درخواست ثبت اختراع سامسونگ شکل‌گرفته که این شرکت در سال 2020 ثبت کرده است. این پتنت درنهایت در ماه مه 2022 منتشر شد. سامسونگ درحال‌حاضر ده‌ها پتنت مشابه با این موضوع دراختیار دارد.

کانسپت گوشی رول شونده سامسونگ

کانسپت گوشی رول شونده سامسونگ

این کانسپت نشان می‌دهد که چگونه نمایشگر رول شونده می‌تواند خود را گسترش داده تا اساساً کل پنل پشتی را بپوشاند و ابعاد صفحه‌نمایش اصلی را افزایش دهد. این مورد را باید به‌عنوان نمایشگرهای “Edge” سامسونگ درنظر بگیرید. ابعاد کلی دستگاه در مقایسه با یک گوشی تاشو کوچک‌تر خواهد ماند و درعین‌حال اندازه صفحه‌نمایش بزرگ‌تری را ارائه می‌دهد.

لازم به ذکر است که سامسونگ هرساله هزاران پتنت را برای ایده‌هایی که ممکن است حتی عجیب‌تر از این مورد به‌نظر برسند، ثبت می‌کند. این پتنت‌ها لزوماً به‌عنوان محصولات تجاری عرضه نمی‌شوند. بنابراین کاملاً ممکن است که هرگز دستگاهی مانند این را از سوی سامسونگ شاهد نباشیم.

کانپست گوشی رول شونده سامسونگ

بااین‌حال، به‌نظر می‌رسد گوشی‌هایی با نمایشگرهای رول شونده و کشویی، بعد از دستگاه‌های تاشوها، قدم بعدی در دسته‌ی گوشی‌های هوشمند خواهند بود. Samsung Display سال‌هاست که به‌طور فعال بر روی این فناوری‌ها کار می‌کند. حتی ممکن است سامسونگ در درازمدت ما را غافلگیر کند. با موفقیتی که در مورد وسایل تاشو داشته است، تکرار آن با یک مفهوم جدید چالشی خواهد بود که مهندسان سامسونگ از آن لذت می‌برند.

درنهایت، نظر شما درباره‌ی طراح مفهومی گوشی رول شونده سامسونگ و ظاهر آن چیست؟

اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
امیرحسین ملکی