حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

گلکسی واچ 6 و گلکسی واچ 6 کلاسیک سامسونگ با نمایشگر بزرگتر و قاب چرخان معرفی شدند

نوشته

9 ماه قبل | بدون دیدگاه | ساعت هوشمند، سامسونگ

در جریان رویداد Galaxy Unpacked، سامسونگ از دو ساعت هوشمند جدید خود رونمایی کرد: گلکسی واچ 6 و گلکسی واچ 6 کلاسیک. این ساعت‌های هوشمند دارای نمایشگر بزرگ‌تر و روشن‌تر، حاشیه‌های باریک‌تر، پردازنده سریع‌تر، ردیابی خواب پیشرفته و قابلیت‌های مختلف ردیابی تمرین هستند. این شرکت همچنین حاشیه نمایشگر چرخان نمادین خود را با مدل Galaxy Watch 6 Classic بازگردانده است.

گلکسی واچ 6 و گلکسی واچ 6 کلاسیک

سری Galaxy Watch 6 که سیستم‌عامل Wear OS 4 را اجرا می‌کند، چندین ویژگی نرم‌افزاری جدید و ادغام عمیق‌تر را با محصولات موجود در اکوسیستم سامسونگ، ازجمله گوشی‌های هوشمند، تبلت‌ها، هدفون‌های بی‌سیم و تلویزیون‌های هوشمند به‌ارمغان می‌آورد.

گلکسی واچ 6 و گلکسی واچ 6 کلاسیک

گلکسی واچ 6 و گلکسی واچ 6 کلاسیک

سامسونگ گلکسی واچ 6 و گلکسی واچ 6 کلاسیک را به 20 درصد نمایشگر بزرگتر و حاشیه‌های نازک‌تر مجهز کرده است. ساعت‌های هوشمند جدید دارای حداکثر روشنایی 2000 نیت هستند که با اپل واچ اولترا مطابقت دارد.

قاب گلکسی واچ 6 30 درصد باریک‌تر از گلکسی واچ 5 است. گلکسی واچ 6 کلاسیک دارای قاب چرخشی 15 درصد نازک‌تر از گلکسی واچ 4 کلاسیک است.

گلکسی واچ 6 و گلکسی واچ 6 کلاسیک

گلکسی واچ 6 و گلکسی واچ 6 کلاسیک

Galaxy Watch 6  در اندازه‌های 40 و 44 میلی‌متری عرضه می‌شود، درحالی‌که Galaxy Watch 6 Classic دارای انواع 43 و 47 میلی‌متری است. نسخه 40 میلی‌متری گلکسی واچ 6 دارای نمایشگر 1.3 اینچی Super AMOLED با وضوح 432 در 432 پیکسل است، درحالی‌که نسخه 44 میلی‌متری این ساعت هوشمند دارای نمایشگر 1.5 اینچی Super AMOLED با وضوح 480 در 480 پیکسل است.

نسخه 43 میلی‌متری دارای نمایشگر 1.3 اینچی Super AMOLED است، درحالی‌که نسخه 47 میلی‌متری از نمایشگر 1.5 اینچی Super AMOLED بهره می‌برد. حالت تمام رنگی AoD (نمایشگر همیشه روشن) اکنون از روشنایی خودکار صفحه پشتیبانی کرده که به شما کمک می‌کند فضای بیرون را بهتر ببینید.

هر دو ساعت از Sapphire Crystal بر روی نمایشگر برای محافظت در برابر خراش استفاده می‌کنند. این مدل‌ها دارای استاندارد IP68 برای مقاومت در برابر گردوغبار و آب (تا 5 ATM) و استاندارد MIL-STD-810H برای مقاومت در برابر ضربه هستند.

گلکسی واچ 6 40 میلی‌متری در رنگ‌های گرافیتی و طلایی به‌فروش می‌رسد درحالی‌که گلکسی واچ 6 44 میلی‌متری در رنگ‌های گرافیتی و نقره‌ای در دسترس خواهد بود. گلکسی واچ 6 کلاسیک نیز در دو رنگ مشکی و نقره‌ای عرضه می‌شود.

Exynos W930 عملکرد سریع‌تر و عمر باتری بهبود یافته را ارائه می‌دهد

سری گلکسی واچ 6 به پردازنده کمی سریع‌تر Exynos W930 با 2 گیگابایت رم و 16 گیگابایت فضای ذخیره‌سازی مجهز شده است. Exynos W930 دارای یک CPU دو هسته‌ای است که با فرکانس 1.4 گیگاهرتز، 200 مگاهرتز سریع‌تر از Exynos W920 استفاده‌شده در Galaxy Watch 4 و Galaxy Watch 5 کار می‌کند. هر دو ساعت در مدل‌های بلوتوث و LTE در دسترس خواهند بود.

نسخه 40 میلی‌متری گلکسی واچ 6 و نسخه 43 میلی‌متری گلکسی واچ 6 کلاسیک از یک باتری 300 میلی‌آمپرساعتی بهره می‌برند. گلکسی واچ 6 44 میلی‌متری و گلکسی واچ 6 کلاسیک 47 میلی‌متری نیز دارای باتری 425 میلی‌آمپرساعتی هستند. این ساعت‌ها از شارژ بی‌سیم سریع 10 واتی پشتیبانی می‌کنند.

با پردازنده جدید، مصرف انرژی کمتر و باتری‌های کمی بزرگ‌تر، آخرین ساعت‌های هوشمند سامسونگ عمر باتری بیشتری را ارائه می‌کنند. عمر باتری آن‌ها تا 30 ساعت با AoD روشن و 40 ساعت با AoD خاموش است.

ردیابی تناسب‌اندام و ردیابی دقیق خواب

ساعت‌های هوشمند جدید رابط کاربری One UI 5 Watch مبتنی‌بر Wear OS 4 را اجرا می‌کنند. هدف این ساعت‌ها اینست که با یادگیری عادات، تناسب‌اندام و فعالیت‌های شما بر سلامتتان تأثیر مثبت بگذارند. همچنین الگوهای خواب شما را درک کرده و به شما کمک می‌کنند عادت خواب بهتری ایجاد کنید و محیط خواب بهتری را فراهم کنید.

پس از اندازه‌گیری کل زمان خواب، چرخه خواب، زمان بیداری، ریکاوری فیزیکی و ریکاوری ذهنی، ساعت‌های هوشمند نکات شخصی‌سازی‌شده برای بهبود کیفیت خواب و بازخورد دقیق را هر روز صبح به شما نشان می‌دهند.

سامسونگ این ویژگی‌ها را با کمک بنیاد ملی خواب توسعه داده است. حالت خواب با تلفن هوشمند جفت شده و با دستگاه‌های خانه هوشمند سازگار با SmartThings در خانه نیز ادغام می‌شوند تا یک محیط خواب عالی ایجاد کنند.

سری Galaxy Watch 6 دارای شتاب‌سنج، فشارسنج، تجزیه‌وتحلیل ترکیب بدن، قطب‌نما، ECG ،GPS، ژیروسکوپ، سنسور ضربان قلب، سنسور نور و سنسور دما است. با کمک همه این سنسورها، این نسل می‌تواند فعالیت‌ها و تمرینات شما را ردیابی کند.

همچنین تجزیه‌وتحلیل ترکیب بدن جنبه‌های مختلف بدن شما را اندازه‌گیری می‌کند، ازجمله BMI، میزان متابولیسم پایه، درصد چربی بدن، آب بدن، توده اسکلتی و موارد دیگر. این داده‌ها برای پیشنهاد اهداف شخصی و نکات تغذیه‌ای (ازطریق برنامه Whisk) استفاده می‌شود.

ساعت‌های جدید سامسونگ همچنین مناطق ضربان قلب شخصی‌سازی‌شده، بیش از 100 گزینه ردیابی تمرین و توانایی ایجاد رژیم‌های تمرینی سفارشی را ارائه می‌دهند.

ویژگی جدید Track Run دویدن‌های شما را روی مسیرها ضبط می‌کند و داده‌های روشنگری را ارائه می‌دهد. آن‌ها همچنین یک ویژگی جدید به نام اعلان ریتم نامنظم قلب دارند که می‌تواند شما را در مورد بی‌نظمی در شرایط قلبی خود مطلع کند. این می‌تواند یک بیماری قلبی به نام فیبریلاسیون دهلیزی (AFib) را حتی زمانی که شما در خواب هستید تشخیص دهد.

گلکسی واچ 6 ویژگی‌های اکوسیستم گلکسی را بهبود بخشیده است

سامسونگ با نرم‌افزار One UI 5 Watch چندین ویژگی جدید را برای یکپارچگی عمیق‌تر با سایر محصولات گلکسی اضافه کرده است. به‌عنوان‌مثال، برنامه جدید Camera Controller کنترل‌های جدیدی را برای بزرگنمایی و تغییر دوربین ارائه می‌دهد. داده‌های تمرین بی‌درنگ گلکسی واچ 6 را می‌توان روی صفحه‌های بزرگ‌تر مانند گلکسی تبلت یا تلویزیون هوشمند سامسونگ نمایش داد.

ساعت‌های جدید همچنین می‌توانند به شما کمک کنند تا با استفاده از قابلیت سوئیچ خودکار، Galaxy Buds بی‌سیم را از یک دستگاه به دستگاه دیگر تغییر دهید. ویژگی Find My Phone می‌تواند موقعیت مکانی گوشی هوشمند شما را زمانی که آن را اشتباه قرار می‌دهید، مشخص کند.

برنامه جدید Thermo Check به شما امکان می‌دهد دمای محیط و اشیاء خود را بررسی کنید. به‌عنوان‌مثال، می‌توانید قبل از شنا، دمای غذایی را که می‌خواهید بخورید یا دمای آب را بررسی کنید.

بسیاری از برنامه‌های محبوب مانند Audible ،Google Calendar ،Gmail ،MyFitnessPal و Peloton به سری Galaxy Watch 6 (و گلکسی واچ‌های قبلی) می‌آیند. One UI 5 Watch همچنین کنترل‌های حرکتی پیشرفته‌ای را برای Galaxy Watch 6 به‌ارمغان می‌آورد.

قیمت و دسترسی گلکسی واچ 6 و گلکسی واچ 6

Galaxy Watch 6 و Galaxy Watch 6 Classic از امروز (26 ژوئیه) برای پیش‌خرید در دسترس هستند. این دستگاه‌ها در 11 آگوست 2023 به قفسه‌های فروشگاه‌ها می‌رسند. قیمت سری Galaxy Watch 6 از 289 پوند برای ارزان‌ترین مدل و 459 پوند برای گران‌ترین مدل شروع می‌شود. قیمت دقیق در زیر ذکر شده است.

گلکسی واچ 6

40 میلی‌متری بلوتوث با قیمت 289 پوند

44 میلی‌متری بلوتوث با قیمت 319 پوند

40 میلی‌متری LTE با قیمت 339 پوند

44 میلی‌متر LTE با قیمت 369 پوند

گلکسی واچ 6 کلاسیک

43 میلی‌متری بلوتوث با قیمت 369 پوند

47 میلی‌متری بلوتوث با قیمت 399 پوند

43 میلی‌متری LTE با قیمت 429 پوند

47 میلی‌متر LTE با قیمت 459 پوند

با پیش‌سفارش گلکسی واچ 6 یا گلکسی واچ 6 کلاسیک، یک کوپن 50 پوندی Google Play دریافت می‌کنید که می‌توانید از آن برای خرید برنامه‌ها، بازی‌ها یا اشتراک‌ها استفاده کنید.

اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
امیرحسین ملکی