حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

گلکسی واچ 7 سرانجام با سنجش قند خون ارائه خواهد شد

نوشته

1 هفته قبل | بدون دیدگاه | ساعت هوشمند، سامسونگ، شایعات

مدتی است که شایعه شده سامسونگ درنظر دارد تا نسل جدید ساعت‌های هوشمند خود را به قابلیت جدیدی در حوزه سلامتی مجهز کند. این شرکت مدتی است که روی این فناوری کار می‌کند و به‌نظر می‌رسد که سری آینده گلکسی واچ 7 سامسونگ احتمالاً سرانجام ویژگی سنجش قند خون را دریافت خواهد کرد.

سنجش قند خون گلکسی واچ 7

طبق گزارشی جدیدی از کره جنوبی، سامسونگ قرار است پایش قند خون را با Galaxy Watch 7 در سال جاری معرفی کند. دیروز گزارش دادیم که گلکسی واچ 7 قرار است درکنار نسل جدید گوشی‌های تاشو گلکسی زد 6 و گلکسی رینگ سامسونگ در تاریخ 10 جولای/20 تیر رونمایی شود.

Hon Pak، معاون و رئیس بخش مراقبت‌های بهداشتی دیجیتال سامسونگ الکترونیکس، کار این شرکت را برای دستیابی به پایش قند خون ازطریق دستگاه‌های پوشیدنی در ژانویه امسال برجسته کرد. او اشاره کرد که سامسونگ برای تحقق این امر سرمایه‌گذاری قابل‌توجهی انجام داده است.

سنجش قند خون گلکسی واچ 7

سنجش قند خون گلکسی واچ 7

Pak اخیراً با اعضای هیئت مشاوره پلتفرم Samsung Health در مرکز پزشکی سامسونگ در سئول ملاقات کرد. این بحث‌ها بر پایش قند خون، دیابت و کاربرد هوش مصنوعی در سلامت سامسونگ متمرکز بود.

اکنون انتظار می‌رود که سامسونگ نظارت بر قند خون را به سری Galaxy Watch 7 آینده اضافه کند. بااین‌حال، این شرکت ممکن است به‌دلیل ملاحظات قانونی، ساعت هوشمند خود را به‌جای یک دستگاه پزشکی، تنها به‌عنوان یک دستگاه الکترونیکی تبلیغ کند.

همچنین این امکان وجود دارد که این ویژگی در Galaxy Ring نیز در دسترس قرار گیرد، اولین حلقه هوشمند سامسونگ که همچنین انتظار می‌رود اواخر امسال عرضه شود. اینکه آیا این اتفاق با اولین محصول در این دسته رخ می‌دهد یا خیر، هنوز مشخص نیست. این امکان وجود دارد که سامسونگ برخی از عملکردهای پیشرفته را برای نسل دوم حلقه هوشمند خود حفظ کند.

دیدگاه شما پیرامون تجهیز Galaxy Watch 7 به قابلیت سنجش قند خون چیست؟

اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
امیرحسین ملکی