حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

امکان دانلود همزمان دو برنامه در گوگلی پلی استور فراهم شد

نوشته

2 هفته قبل | بدون دیدگاه | Android

هنگامی که یک گوشی هوشمند اندرویدی جدید را خریداری می‌کنید، یکی از اولین کارهایی که انجام می‌دهید این است که همه برنامه‌های موردعلاقه خود را در آن نصب کنید. پیش از این وقتی این کار را انجام می‌دادید، باید منتظر می‌ماندید تا گوگل پلی استور هر برنامه را به‌صورت جداگانه دانلود کند. این حالت کمی خسته‌کننده بود، به‌خصوص برای کسانی که ده‌ها برنامه را در طول این فرآیند دانلود می‌کنند. بااین‌حال، گوگل به‌تازگی امکان دانلود همزمان دو برنامه در آخرین نسخه پلی استور را فراهم کرده است.

دانلود همزمان دو برنامه در گوگلی پلی استور

برای اینکه حالت جدید را در عمل ببینید، بایستی دو برنامه را به‌صورت همزمان نصب کنید. همان‌طور که در اسکرین‌شات‌های زیر مشاهده می‌کنید، می‌توانید پیشرفت دانلود و نصب همزمان دو برنامه را در داخل Play Store و صفحه اصلی خود مشاهده کنید.

دانلود همزمان دو برنامه در گوگلی پلی استور

دانلود همزمان دو برنامه در گوگلی پلی استور

این حالت به‌روزشده فقط در نصب‌های جدید فعال می‌شود، درحالی‌که فقط با دو برنامه در یک زمان کار می‌کند و دانلود برنامه سوم تا زمانی که یکی از دو برنامه دیگر نصب نشده‌اند، در حالت انتظار باقی می‌ماند. برای مقایسه، جالب است که بدانید اپ استور iOS می‌تواند سه برنامه را به‌صورت همزمان دانلود و نصب کند.

البته باید توجه داشت که حالت دانلود همزمان دو برنامه در پلی استور درحال‌حاضر برای آپدیت برنامه‌ها اعمال نمی‌شود. بااین‌حال، امیدوارم گوگل در آینده نزدیک حالت دانلود همزمان را به آپدیت برنامه‌ها نیز بیاورد. بیشترین جایی که این تغییر مفید خواهد بود، هنگام راه‌اندازی اولیه گوشی یا تبلت اندرویدی جدید است که چندین و چند برنامه را همزمان دانلود می‌کنید.

درنهایت باید توجه داشت که این تغییر درحال‌حاضر با اندروید 14 و نسخه 40.6.31 پلی استور آزمایش شده است.

نظر شما درباره امکان دانلود همزمان دو برنامه در آخرین نسخه Play Store چیست؟

اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
امیرحسین ملکی