حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

دوربین سلفی گلکسی M55 سامسونگ بالاترین رزلوشن در بین گلکسی‌های موجود را دارد

نوشته

1 ماه قبل | بدون دیدگاه | سامسونگ، شایعات

راهبرد سامسونگ در سری گلکسی M و گلکسی A با یکدیگر متفاوت است. سری Galaxy M بر مشخصات سخت‌افزاری متمرکزتر هستند. برای مثال به تازگی شنیده می‌شود که دوربین سلفی گلکسی M55 سامسونگ بالاترین رزلوشن در بین گلکسی‌های موجود را دارد.

دوربین سلفی گلکسی M55

بر اساس گزارش جدیدی که پیرامون گلکسی M55 منتشر شده، گفته می‌شود که این دستگاه دارای صفحه نمایش 6.7 اینچی Super AMOLED با رزولوشن +FHD و رفرش‌ریت ۱۲۰ هرتز است. طبق گزارش‌ها، این پنل می‌تواند به حداکثر روشنایی تا 1000 نیت در حالت روشنایی بالا (HBM) برسد. همچنین دارای حسگر اثر انگشت زیر نمایشگر است.

رندر گلکسی M55

در پشت، یک دوربین اصلی 50 مگاپیکسلی با OIS، یک دوربین 8 مگاپیکسلی فوق عریض و یک دوربین ماکرو 2 مگاپیکسلی حضور خواهد داشت. مهمتر از همه، گزارش شده است که گلکسی ام ۵۵ سامسونگ دارای یک دوربین سلفی 50 مگاپیکسلی در جلو است.

اگر این گزارش صحیح باشد، بالاترین رزلوشن دوربین سلفی در بین گلکسی‌های سامسونگ را ارائه می‌کند.

این گزارش همچنین ادعا می‌کند که Galaxy M55 دارای قابلیت ضبط دوگانه، Nightography و ویدیوهای 4K با VDIS (لرزشگیر دیجیتال برای ویدئو) است.

تراشه اسنپدراگون ۷ نسل ۱ و ۵ سال آپدیت اندروید برای گلکسی ام ۵۵ محتمل است

انتظار می‌رود گلکسی M55 به پردازنده اسنپدراگون 7 نسل 1 کوالکام، حداکثر 12 گیگابایت رم و حداکثر 256 گیگابایت حافظه داخلی مجهز شود. این دستگاه دارای اسلات کارت microSD نیز می باشد. به صورت پیش‌فرض شما سیستم عامل اندروید 14 (با One UI 6.x) را خواهید داشت. شایعه شده است که شاید این محصول ۵ سال به روز رسانی سیستم عامل اندروید را دریافت کند اما هنوز چیزی قطعی نیست.

از دیگر ویژگی‌های گوشی آینده سامسونگ می‌توان به Dolby Atmos، Wi-Fi 6، Bluetooth 5.2، NFC و پورت USB Type-C اشاره کرد. این محصول در رنگ‌های نعنایی و آبی در دسترس خواهد بود.

درباره ضخامت گلکسی M55 نیز گفته شده که احتمالا باریکترین عضو سری Galaxy M می‌شود. این خبر خوبی است چرا که این محصولات معمولا ضخامت بیشتری نسبت به سری Galaxy A داشتند.

نظر شما چیست؟ فکر می‌کنید گلکسی M55 برای شما جذاب‌تر است یا گلکسی A55؟

سامسونگ گلکسی A55 : بالاخره ۱۲ گیگابایت حافظه رم و فریم فلزی

اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)