حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

سامسونگ گلکسی A55 : بالاخره ۱۲ گیگابایت حافظه رم و فریم فلزی

نوشته

1 ماه قبل | بدون دیدگاه | سامسونگ

امروز گوشی‌های مورد انتظار سامسونگ یعنی گلکسی A55 و گلکسی A35 رسما معرفی شدند. مدل گران‌قیمت‌تر یعنی Galaxy A55 اما تغییرات مثبتی داشته است. به این صورت که بالاخره ۱۲ گیگابایت حافظه رم و فریم فلزی به این دستگاه رسیده و شاید نظر کاربران بیشتری را به خود جلب کند.

پیشرفت‌های گلکسی A55 سامسونگ

شاید باور نکنید اما این اولین بار است که یک گوشی میان رده از سامسونگ تا 12 گیگابایت حافظه رم ارائه می‌کند. این میزان حافظه رم با تراشه جدید اگزینوس ۱۴۸۰ ساخت سامسونگ همراه خواهد بود.

تراشه Exynos 1480 دارای پردازنده گرافیکی مجهز به فناوری AMD است. در حالی که باید گوشی را آزمایش کنیم تا ببینیم عملکرد تراشه جدید چگونه است، اما این تراشه گرافیکی از نظر تئوری گلکسی A55 را قادر می سازد تا بهترین عملکرد در بخش بازی را در میان گوشی‌های میان رده گلکسی ارائه دهد.

سامسونگ Galaxy A55 در مدل‌های زیر موجود خواهد بود:

  1. ۱- ۸ گیگابایت حافظه رم و ۱۲۸ گیگابایت حافظه داخلی
  2. ۲- ۱۲ گیگابایت حافظه رم و ۲۵۶ گیگابایت حافظه داخلی

البته هنوز دقیقا مشخص نیست که کدام مدل در چه بازارهایی در دسترس است. برای مثال در حال حاضر هر ۲ مدل در اروپا موجود هستند و به ترتیب معادل ۴۷۹ و ۵۲۹ یورو قیمت دارند.

در حال حاضر حتی گلکسی اس ۲۴ اولترا سامسونگ مدلی با بالاتر از ۱۲ گیگابایت حافظه رم ندارد که تصمیم واقعا عجیبی است. با توجه به این موضوع، شاید بتوان گفت Galaxy A55 در زمینه میزان حافظه رم عملکرد بدی ندارد. البته توجه داشته باشید که نوع این حافظه‌های RAM با هم دیگر متفاوت است.

به نظر شما چند گیگابایت حافظه رم برای‌تان کافی خواهد بود؟

اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)