حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

رندر های گلکسی M55 سامسونگ فاش شد: طراحی مشابه نسل قبل

نوشته

1 ماه قبل | یک دیدگاه | رندر، سامسونگ، شایعات

رندر های گلکسی M55 5G سامسونگ، طراحی این تلفن هوشمند را نشان می‌دهند. انتظار می‌رود که این دستگاه به زودی معرفی شود. با ترنجی همراه باشید تا به جزئیات این گزارش بپردازیم.

گلکسی M55 سامسونگ با تراشه اسنپدراگون ۷ نسل ۱ در راه است

اخیرا تصاویری منتشر شده که طراحی گلکسی M55 را از زاویه کنار نشان می‌داد؛ هم اکنون اما رندر های این تلفن هوشمند به بیرون درز کرده است. این دستگاه موفق به دریافت چندین گواهینامه شده که نشان می‌دهد زمان زیادی تا رونمایی آن نمانده است.

طبق رندر های فاش شده، گلکسی M55 5G سامسونگ همان طراحی نسل قبل را حفظ خواهد کرد. دوربین سلفی درون یک پانچ هول و در مرکز بالای نمایشگر دیده می‌شود. به نظر می‌رسد که حاشیه های صفحه نمایش، کمتر از Galaxy M54 است.

طراحی Galaxy M55 5G

سه لنز دوربین در قاب پشتی Galaxy M55 دیده می‌شود که به طور عمودی قرار گرفته‌اند. دکمه های پاور و دکمه های تنظیم صدا در لبه سمت راست دیده می‌شوند. به نظر می‌رسد که این دستگاه حداقل در دو رنگ آبی روشن (متمایل به سبز) و سرمه‌ای قابل تهیه خواهد بود. این رندر ها، جزئیات بیشتری را درباره Galaxy M55 5G سامسونگ، نشان نمی‌دهند.

طبق تصاویر زنده به اشتراک گذاشته شده توسط Mukul Sharma، گلکسی M55 5G دارای فریم تخت خواهد بود. این دستگاه، باریک‌ترین گوشی سری M سامسونگ است. این افشاگر اطلاعات، ادعا می‌کند که تلفن هوشمند مذکور از تراشه اسنپدراگون ۷ نسل ۱ برخوردار خواهد بود. انتظار داریم که Galaxy M55 به ۱۲ گیگابایت حافظه رم مجهز شود. البته نسخه ۸ گیگابایت رم این دستگاه در میان داده های بنچمارک Geekbench و کنسول گوگل پلی مشاهده شده است.

گلکسی M55 سامسونگ باریک‌ترین گوشی سری M خواهد بود

احتمالا گلکسی M55 به صفحه نمایشی با رزولوشن FullHD+ و سیستم عامل اندروید ۱۴ مجهز خواهد شد. انتظار داریم که این تلفن هوشمند از باتری پرظرفیت ۶,۰۰۰ میلی‌آمپری برخوردار باشد و از شارژ سریع ۴۵ واتی پشتیبانی کند.

نظر شما درباره طراحی Galaxy M55 5G سامسونگ چیست؟

اشتراک در
اطلاع از
1 Comment
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
Nmnm

حیف سری mکه وارد نمیشن اگر هم بیاد یکسالی که ازش گذشته میاد

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سهیل سلیمانی