حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

گلکسی M55 سامسونگ باریک‌ترین گوشی سری M خواهد بود

نوشته

1 ماه قبل | بدون دیدگاه | سامسونگ، شایعات

در نوامبر ۲۰۲۳ بود که گلکسی M55 سامسونگ در میان داده های بنچمارک Geekbench مشاهده شد. به تازگی، این تلفن هوشمند موفق به دریافت گواهینامه های FCC و BIS شده است. چندی پیش نیز، این دستگاه در میان داده های کنسول گوگل پلی ظاهر شد. هم اکنون، افشاگر معروف اطلاعات Mukul Sharma، جزئیات بیشتری را از این تلفن هوشمند آینده سامسونگ به اشتراک گذاشته است.

گلکسی M55 با ۱۲ گیگابایت حافظه رم در راه است

به گفته Mukul Sharma، سامسونگ Galaxy M55 به تراشه اسنپدراگون ۷ نسل ۱ و ۱۲ گیگابایت حافظه رم مجهز خواهد شد. وی همچنین ادعا می‌کند که این تلفن هوشمند، باریک‌ترین عضو سری M سامسونگ خواهد بود.

انتظار می‌رود که گلکسی M55 در رنگ های مشکی و آبی وارد بازار شود. در اوایل هفته جاری، تصویر زنده نسخه آبی رنگ این دستگاه فاش شد. هم اکنون، تصاویر زنده بیشتری از گلکسی M55 سامسونگ منتشر شده است.

Galaxy M55

تصاویر جدید منتشر شده، طراحی باریک این تلفن هوشمند را به نمایش می‌گذارند. لیست‌های کنسول Play و Geekbench نشان می‌دهند که این دستگاه دارای ۸ گیگابایت حافظه رم خواهد بود. نسخه ۸ گیگابایتی Galaxy M55 در میان داده های بنچمارک Geekbench مشاهده شده است. انتظار می‌رود که این دستگاه به طور پیش‌فرض با اندروید ۱۴ و رابط کاربری One UI 6 به دست کاربران برسد.

می‌دانیم که این تلفن هوشمند از صفحه نمایشی با وضوح FullHD+ برخوردار است؛ متاسفانه هنوز اندازه دقیق این نمایشگر مشخص نیست. طبق داده های FCC، گلکسی M55 از شارژ سریع ۴۵ واتی پشتیبانی خواهد کرد. همانند نسل قبل، انتظار داریم که این گوشی هوشمند آینده سامسونگ نیز از باتری پرظرفیت ۶,۰۰۰ میلی‌آمپری برخوردار باشد.

Galaxy M55

همان‌طور که Gizmochina اشاره می‌کند، سامسونگ قصد دارد در کنار Galaxy M55، از Galaxy M15 نیز رونمایی کند. این تلفن هوشمند اقتصادی از باتری پرظرفیت ۶,۰۰۰ میلی‌آمپری بهرمند است. گلکسی M55 با برخورداری از تراشه مدیاتک دیمنسیتی ۶۱۰۰ پلاس در کشور عراق معرفی شده است. انتظار می‌رود که این دستگاه در ماه آوریل، برای عرضه در بازار هند رونمایی شود.

سامسونگ گلکسی M55 بهتر از گلکسی A55 خواهد بود؟

نظر شما درباره این تلفن هوشمند جدید سامسونگ چیست؟

اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سهیل سلیمانی