حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

گلکسی M55 سامسونگ با تراشه Snapdragon 7 Gen 1 رسما معرفی شد: از ۵۴۰ دلار

نوشته

1 ماه قبل | یک دیدگاه | برترین‌های ترنجی، سامسونگ

یکی از میان‌رده‌های جذاب سامسونگ برای سال ۲۰۲۴ امروز و در برزیل معرفی شده است. این دستگاه Galaxy M55 بوده و دوربین سلفی ۵۰ مگاپیکسلی دارد که بالاترین رزلوشن برای این دوربین در بین محصولات سامسونگ است. همچنین گلکسی M55 به تراشه Snapdragon 7 Gen 1 مجهز می‌شود و قیمتی معادل ۵۴۰ دلار دارد.

گلکسی M55 سامسونگ

در بخش جلو، گلکسی M55 5G دارای صفحه نمایش 6.7 اینچی AMOLED Plus با سوراخی برای دوربین سلفی است. این صفحه نمایش وضوح +FHD، رفرش‌ریت 120 هرتز، حداکثر روشنایی 1000 نیت و اسکنر اثر انگشت درون صفحه را ارائه می دهد.

سامسونگ بر خلاف Galaxy A55 اینجا از تراشه کوالکام استفاده کرده و تراشه ۴ نانومتری اسنپدراگون 7 نسل 1 در Galaxy M55 استفاده می‌شود. هر چند حدود ۲ سال از زمان رونمایی این تراشه می‌گذرد اما برای برخی کاربران اسم تراشه اسنپدراگون کوالکام، دلگرم‌کننده‌تر است. این تراشه با ۸ گیگابایت حافظه رم و ۲۵۶ گیگابایت حافظه داخلی همراه می‌شود.

در مجموع این دستگاه در ۳ مدل زیر در دسترس خواهد بود:

  1. ۱- ۸ گیگابایت حافظه رم و ۱۲۸ گیگابایت حافظه داخلی
  2. ۲- ۸ گیگابایت حافظه رم و ۲۵۶ گیگابایت حافظه داخلی
  3. ۳- ۱۲ گیگابایت حافظه رم و ۲۵۶ گیگابایت حافظه داخلی

طبق انتظار، این دستگاه از یک باتری 5000 میلی آمپر ساعتی که از شارژ سریع 45 واتی پشتیبانی می کند، انرژی می گیرد. سامسونگ به آن Super Fast charging 2.0 می‌گوید. این شارژر می‌تواند در ۳۰ دقیقه تا ۷۰ درصد باتری را شارژ کند. همچنین ویژگی‌های ارتباطی مانند Wi-Fi 6، بلوتوث 5.2، NFC و پورت USB-C را ارائه می دهد.

در بخش دوربین باید گفت که گلکسی M55 دارای یک دوربین ۵۰ مگاپیکسلی در جلو برای سلفی و تماس‌های ویدیویی است. قاب پشتی آن دارای دوربین اصلی 50 مگاپیکسلی با قابلیت OIS، دوربین 8 مگاپیکسلی برای عکس‌های فوق عریض و دوربین 2 مگاپیکسلی ماکرو است.

این دستگاه دارای بلندگوهای دوگانه استریو نیز هست. بر خلاف گلکسی A55 این دستگاه بدنه پلاستیکی خواهد داشت اما با استاندارد IP67 برای مقاومت در برابر گردوغبار و آب عرضه می‌شود. ضخامت M55 برابر 7.8 میلی متر و وزن آن 180 گرم است.

سیستم عامل اندروید ۱۴ و رابط کاربری One UI 6.1 به صورت پیش‌فرض روی گلکسی M55 حضور دارد. این گوشی نیز ۴ آپدیت سیستم عامل اندروید و ۵ سال آپدیت امنیتی را دریافت خواهد کرد. این یعنی تا اندروید ۱۸ باید به صورت رسمی آپدیت شود.

قیمت سامسونگ گلکسی M55 5G

سامسونگ Galaxy M55 در برزیل با قیمت 2699BZR به فروش می رسد که تقریباً معادل 540 دلار است. این گوشی در ۲ رنگ سبز روشن و آبی تیره به بازار می‌آید. انتظار می رود در هفته های آینده M55 در بازارهای مختلف از جمله هند عرضه شود.

نظر شما درباره گلکسی ام ۵۵ سامسونگ چیست؟ این مشخصات و قیمت، جذاب است؟

اشتراک در
اطلاع از
1 Comment
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
Nmnm

چرا اینقدر گران

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)