حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

مشخصات کلیدی پوکو C61 در کنسول گوگل پلی مشاهده شد

نوشته

1 ماه قبل | بدون دیدگاه | پوکو

پوکو در حال کار بر روی گوشی هوشمند جدیدی از سری C است. هم اکنون، برخی از مشخصات کلیدی و طراحی پنل جلویی پوکو C61 در میان داده های کنسول گوگل پلی مشاهده شده است. این تلفن هوشمند، جانشین Poco C51 خواهد شد که در آوریل سال گذشته میلادی رونمایی شده بود.

برخی از مشخصات کلیدی Poco C61 فاش شد: به کارگیری تراشه Helio G36 مدیاتک

پوکو C61 با شماره مدل 2312BPC51H در لیست کنسول گوگل پلی ظاهر شده است. تصویر منتشر شده نشان می‌دهد که این دستگاه دارای یک پانچ هول در مرکز بالای نمایشگر، برای قرارگیری دوربین سلفی خواهد بود. اطراف صفحه نمایش را حاشیه های نازکی احاطه کرده است. گفته می‌شود که این تلفن هوشمند دارای صفحه نمایشی با وضوح ۷۲۰ در ۱۶۵۰ پیکسل (تراکم 320 PPI) خواهد بود.

داده های کنسول گوگل پلی

لیست کنسول Google Play نشان می‌دهد که Poco C61 از یک تراشه مدیاتک با کد MT6765X برخوردار است. این چیپست شامل چهار هسته Cortex-A53 با فرکانس ۲.۲ گیگاهرتز و چهار هسته دیگر Cortex-A53 با سرعت ۱.۶ گیگاهرتز است. با توجه به مشخصات مذکور، می‌دانیم که این گوشی هوشمند آینده پوکو از تراشه مدیاتک Helio G36 بهرمند خواهد بود. این دستگاه دارای ۴ گیگابایت حافظه رم بوده و به طور پیش‌فرض با اندروید ۱۴ به دست کاربران می‌رسد.

رندر Poco C61

هنوز اطلاعاتی درباره سایر جزئیات Poco C61 فاش نشده است. این دستگاه قبلاً گواهی‌های بلوتوث SIG و BIS را دریافت کرده است. همان‌طور که Gizmochina اشاره می‌کند، انتظار داریم که این تلفن هوشمند نسخه ری‌برند شده Redmi A3 باشد. لازم به ذکر است که این گوشی هوشمند ردمی نیز از تراشه Helio G36 بهره می‌برد. با این حال، ممکن است تفاوت های جزئی وجود داشته باشد. معمولاً گوشی های سری C پوکو، نسخه تغییر نام یافته تلفن های هوشمند ردمی هستند.

گوشی ارزان شیائومی Redmi A3 رسما معرفی شد: ۹۰ دلار، ۹۰ هرتز

با توجه به مشخصات کلیدی فاش شده، نظر شما درباره پوکو C61 چیست؟

اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سهیل سلیمانی