حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

رندر، مشخصات و قیمت پوکو C61 فاش شد: فقط ۹۰ دلار

نوشته

1 ماه قبل | بدون دیدگاه | پوکو، شایعات

گزارش های اخیر نشان می‌دهند که گوشی جدیدی از سری C پوکو در راه است. این تلفن هوشمند به تازگی موفق به دریافت گواهینامه های BIS هند و بلوتوث SIG شده است. هم اکنون رندر، مشخصات و قیمت پوکو C61 به بیرون درز کرده است. چندی پیش، این دستگاه در میان داده های کنسول گوگل پلی مشاهده شده بود.

پوکو C61 با تراشه مدیاتک Helio G36 در راه است

گفته می‌شود که گوشی جدید پوکو، نسخه ری‌برند شده Redmi A3 خواهد بود. هم اکنون گزارشی منتشر شده که مشخصات کلیدی و قیمت پوکو C61 را به همراه طراحی آن نشان می‌دهد. گفته می‌شود که این دستگاه در دو نسخه ۴ گیگابایت رم + ۶۴ گیگابایت حافظه داخلی و ۶ گیگابایت رم + ۱۲۸ گیگابایت حافظه ذخیره سازی، عرضه می‌شود. قیمت این دو پیکربندی، به ترتیب معادل ۹۰ و ۱۰۲ دلار است. تصاویر منتشر شده، رنگ های سبز، آبی و مشکی POCO C61 را نشان می‌دهند.

طراحی POCO C61

ادعا شده که پوکو C61 دارای یک صفحه نمایش ۶.۷۱ اینچی IPS LCD با وضوح HD+ و رفرش ریت ۹۰ هرتزی خواهد بود. این نمایشگر، حداکثر روشنایی ۵۰۰ نیتی داشته و تاچ سمپلینگ ریت ۱۸۰ هرتزی دارد. صفحه نمایش POCO C61 توسط گوریلا گلس ۳ محافظت می‌شود. تراشه مدیاتک Helio G36 وظیفه تامین نیروی پردازشی مورد نیاز این تلفن هوشمند را بر عهده دارد. این گوشی، از کارت حافظه microSD پشتیبانی خواهد کرد. انتظار می‌رود که POCO C61 به باتری پرظرفیت ۵,۰۰۰ میلی‌آمپری مجهز شود. در این دستگاه اما خبری از شارژ سریع نبوده و به پشتیبانی از شارژر ۱۰ وات، اکتفا شده است. خوشبختانه این تلفن هوشمند از درگاه USB type-C برخوردار خواهد بود.

رندر POCO C61

پوکو سی ۶۱ دارای سنسور اثرانگشت بر روی دکمه پاور بوده و از جک ۳.۵ میلی‌متری صدا پشتیبانی می‌کند. دوربین اصلی موجود در قاب پشتی وضوح ۸ مگاپیکسلی داشته و دوربین دوم از سنسور ۰.۰۸ مگاپیکسلی برخوردار خواهد بود. همان‌طور که Gizmochina اشاره می‌کند، برای دوربین سلفی POCO C61 از یک سنسور ۵ مگاپیکسلی استفاده شده است. با توجه به آنکه POCO C51 در ماه آوریل سال گذشته میلادی معرفی شد، احتمالا C61 نیز در ماه آینده میلادی رونمایی می‌شود.

پوکو C51 با تراشه مدیاتک هلیو G36 و باتری ۵,۰۰۰ میلی آمپری معرفی شد

نظر شما درباره این تلفن هوشمند آینده پوکو چیست؟

اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سهیل سلیمانی