حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

پوکو C51 با تراشه مدیاتک هلیو G36 و باتری ۵,۰۰۰ میلی آمپری معرفی شد

نوشته

1 سال قبل | یک دیدگاه | اخبار، پوکو

پوکو از گوشی هوشمند ارزان قیمت جدید خود در کشور هند رونمایی کرد؛ این تلفن هوشمند جدید، C51 نام داشته و علیرغم قیمت مقرون به صرفه، مشخصات قابل قبولی دارد. با ترنجی همراه باشید تا نگاهی به جزئیات این گوشی جدید بیندازیم.

پوکو C51 از سیزدهمین نسخه اندروید برخوردار است

پوکو C51 به صفحه نمایش ۶.۵۲ اینچی LCD با وضوح HD+ مجهز شده است. این نمایشگر تاچ سمپلینگ ریت ۱۲۰ هرتزی را در اختیار کاربران خود قرار می‌دهد. تراشه مدیاتک Helio G36 نیروی پردازشی این دستگاه را تأمین می‌کند. هلیو جی ۳۶ در حقیقت نسخه اورکلاک شده Helio G35 است. در کنار این تراشه، ۴ گیگابایت حافظه رم قرار خواهد گرفت. این میزان، تا ۳ گیگابایت دیگر نیز به کمک «حافظه رم مجازی» ارتقا پیدا خواهد کرد. سیستم عامل POCO C51، اندروید 13 Go Edition است. شیائومی قول داده که این گوشی حداقل تا دو سال آپدیت های امنیتی را دریافت کند.

مشخصات POCO C51

دوربین سلفی ۵ مگاپیکسلی پوکو C51، درون یک ناچ قطره ای شکل قرار گرفته است. دو لنز دوربین در قاب پشتی این دستگاه دیده می‌شود. دوربین اصلی این تلفن هوشمند رزولوشن ۸ مگاپیکسلی داشته و در کنار آن نیز یک دوربین تشخیص عمق قرار گرفته است. POCO C51 از باتری پرظرفیت ۵,۰۰۰ میلی آمپری برخوردار است . متاسفانه اما در این گوشی خبری از شارژ سریع نبوده؛ و پوکو سی ۵۱ تنها از شارژر ۱۰ وات پشتیبانی می‌کند. از دیگر ویژگی های این گوشی هوشمند می‌توان به جک ۳.۵ میلی متری هدفون، رادیو FM و قرارگیری سنسور اثر انگشت در قاب پشتی، اشاره کرد.

POCO C51

گوشی هوشمند POCO C51 حدود ۱۰۰ دلار قیمت دارد

همان طور که Gizmochina اشاره می‌کند، جدیدترین تلفن هوشمند پوکو در دو رنگ آبی و مشکی به فروش خواهد رسید. POCO C51 تنها در یک نسخه ۴ گیگابایت رم + ۶۴ گیگابایت حافظه داخلی، به دست کاربران می‌رسد. فروش این دستگاه از دهم آوریل ۲۰۲۳ آغاز خواهد شد. قیمت پوکو سی ۵۱ معادل ۸,۴۹۹ روپیه (۱۰۴ دلار) است.

پوکو C55 شیائومی رسما معرفی شد: اندروید ۱۲ و مدیاتک Helio G85

 

نظر شما درست گوشی هوشمند مقرون به صرفه جدید پوکو چیست؟

اشتراک در
اطلاع از
1 Comment
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
Alireza1995

والا از آیدی مشخصه که زیاد اهل ای برند هستی
ولی ناموس ای برند فقط شکل ظاهری قشنگی گوشیاش دارن .ولی در عمل هیچ نیستن… اصلا قابل مقایسه با سامسونگ نیس…
کیفیتش پایین است

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سهیل سلیمانی