حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

گوشی ارزان شیائومی Redmi A3 رسما معرفی شد: ۹۰ دلار، ۹۰ هرتز

نوشته

2 ماه قبل | بدون دیدگاه | ردمی، شایعات

ولنتاین رسیده و همانطور که قبلا وعده داده شده بود، گوشی ردمی A3 شیائومی در این روز رونمایی شده است! گوشی ارزان شیائومی Redmi A3 با قیمت ۹۰ دلار به شما یک نمایشگر ۹۰ هرتز ارائه می‌کند.

گوشی ارزان شیائومی Redmi A3

نسل‌های قبلی سری Redmi A یعنی Redmi A2 و Redmi A1 به ترتیب در سال‌های 2023 و 2022 رونمایی شدند. حالا نوبت به جایگزین آن‌هاست که در ابتدای سال ۲۰۲۴ و در هند رونمایی می‌شود.

گوشی Redmi A3 شیائومی با وجود اینکه یک گوشی اقتصادی است اما این باعث نشده که نخواهد ظاهری مشابه پرچدار داشته باشد. جزیره دوربین دایره‌ای بزرگ روی قاب پشتی از دور اینطور می‌نماید که باید این جا موضوع مهمی نهفته باشد. همچنین فریم گوشی کاملا تخت به نظر می‌رسد. رنگ سبز خاص شیائومی هم اینجا وجود دارد.

نمایشگر این گوشی در اندازه 6.7 اینچ و با ناچ قطره‌طور ارائه می‌شود. پنل از نوع LCD بوده و دارای وضوح تصویر 1650 در 720 پیکسل (HD+) در کنار رفرش‌ریت ۹۰ هرتز است.

در این گوشی از تراشه مدیاتک Helio G36 با رم LPDDR4x و حافظه eMMC 5.1 استفاده شده است. از نظر نرم افزاری، اندروید 13 بر اساس MIUI 14 به صورت پیش‌فرض در دسترس خواهد بود.

گوشی اندرویدی ارزان شیائومی دارای یک دوربین 8 مگاپیکسلی در پشت بوده که با یک سنسور ثانویه 0.08 مگاپیکسلی همراه شده است. در جلو، دوربین سلفی 5 مگاپیکسلی دارد.

خوشبختانه Redmi A3 دارای جک 3.5 میلی متری هدفون و اسلات کارت MicroSD اختصاصی است. همچنین یک حسگر اثر انگشت در کنار و یک پورت USB C وجود دارد.

امکانات ارتباطی آن شامل دو سیم کارت، اتصال 4G، وای فای دو بانده، بلوتوث 5.3 و GNSS است. همچنین انرژی را از یک باتری 5000 میلی آمپر ساعتی می‌گیرد و از شارژ 10 واتی پشتیبانی می‌کند.

رنگ بندی و قیمت شیائومی Redmi A3 در هند

شما می‌توانید ردمی A3 را در رنگ‌های آبی، مشکی یا سبز تهیه کنید. دو مدل اول دارای پشت براق هستند، در حالی که رنگ سبز دارای روکش مات مشابه چرمی است.

شیائومی Redmi A3 دارای برچسب قیمت زیر در هند است:

۱- مدل 3 گیگابایت حافظه رم و 64 گیگابایت حافظه داخلی با قیمت معادل 90 دلار

۲- مدل 4 گیگابایت حافظه رم و 128 گیگابایت حافظه داخلی با قیمت معادل 100 دلار

۳- مدل 6 گیگابایت حافظه رم و 128 گیگابایت حافظه داخلی با قیمت معادل 110 دلار

نظر شما درباره ردمی A3 شیائومی چیست؟

اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)