حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

تاریخ رونمایی POCO C61 شیائومی هفتم فروردین ماه خواهد بود

نوشته

1 ماه قبل | بدون دیدگاه | پوکو

تاریخ رونمایی POCO C61 به اشتراک گذاشته شده است. قرار است که این تلفن هوشمند، در هفته آینده و در کشور هند معرفی شود. این دستگاه، جانشین POCO C51 خواهد شد. با ترنجی همراه باشید تا به جزئیات این گزارش بپردازیم.

گوشی POCO C61 با نمایشگر ۹۰ هرتزی و باتری پرظرفیت رونمایی می‌شود

تأیید شده است که تاریخ رونمایی POCO C61 هفتم فروردین ماه خواهد بود. همچنین میکروسایتی در Flipkart ایجاد شده که مشخصات کلیدی این تلفن هوشمند آینده پوکو را نشان می‌دهد. یک دوربین بزرگ دایره‌ای شکل در قاب پشتی این دستگاه دیده می‌شود. درون این ماژول، دو لنز دوربین تعبیه شده است. می‌دانیم که این گوشی هوشمند از یک صفحه نمایش ۹۰ هرتزی بهرمند خواهد بود. این یک ارتقاء مهم نسبت به نسل قبل است‌‌. پوکو C51 از نمایشگر ۶۰ هرتزی برخوردار بود.

طراحی POCO C61

میکروسایت ایجاد شده تایید می‌کند که پوکو C61 از باتری پرظرفیت ۵,۰۰۰ میلی‌آمپری بهرمند است. این تلفن هوشمند با ۶ گیگابایت حافظه (به علاوه ۶ گیگابایت رم مجازی) قابل تهیه خواهد بود. تاکنون، سایر مشخصات این تلفن هوشمند آینده پوکو به طور رسمی تأیید نشده است.

نمایشگر POCO C61

 

به تازگی فاش شده که POCO C61 از تراشه مدیاتک Helio G36 برخوردار است. همان‌طور که اشاره شد، دو لنز دوربین در قاب پشتی این دستگاه قرار خواهد گرفت. دوربین اصلی وضوح ۸ مگاپیکسلی داشته و برای دوربین اولتراواید از سنسور ۰.۸ مگاپیکسلی استفاده شده است. این تلفن هوشمند از دوربین سلفی ۵ مگاپیکسلی بهره می‌برد. شایعه شده است که این دستگاه در دو نسخه با پیکربندی های ۴ گیگابایت رم + ۶۴ گیگابایت حافظه داخلی و ۶ گیگابایت رم + ۱۲۸ گیگابایت فضای ذخیره سازی وارد بازار می‌شود. این دو نسخه به ترتیب ۷,۴۹۹ روپیه (حدود ۸۹ دلار) و ۸,۴۹۹ روپیه (معادل ۱۰۰ دلار) قیمت دارند. می‌توان POCO C61 را در رنگ های مشکی، آبی و سبز تهیه کرد.

پوکو C51 با تراشه مدیاتک هلیو G36 و باتری ۵,۰۰۰ میلی آمپری معرفی شد

نظر شما درباره این گوشی هوشمند اقتصادی آینده پوکو چیست؟

اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سهیل سلیمانی