حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

ویدئو بررسی گلکسی اس ۲۴ اولترا سامسونگ: فقط برای هوش مصنوعی نخریدش!

پرچمدار پریمیوم سامسونگ برای سال ۲۰۲۴ با تمرکز بر هوش‌مصنوعی، آپدیت طولانی مدت و طراحی جدید رونمایی شد. برای اولین‌بار پس از تقریبا ۱ دهه، سامسونگ استفاده از نمایشگر لبه خمیده یا Edge را با Galaxy S24 Ultra کنار گذاشت. فریم فلزی آن از آلیاژ تیتانیوم ساخته شده و وعده ۷ سال آپدیت اساسی اندروید آن را تبدیل به یک دستگاه آینده‌نگرانه می‌کند. هوش مصنوعی نیز ترند جدید و جذابی بود که این برند کره‌ای با همکاری نزدیک گوگل روی آن کار کرد. امشب می‌خواهیم با تماشای ویدئو بررسی گلکسی اس ۲۴ اولترا سامسونگ نگاهی بهتر نسبت به آن داشته باشیم. شاید به صورت خلاصه بهتر باشد همین حالا به شما بگویم که گلکسی S24 Utlra را فقط برای هوش مصنوعی نخرید!

بررسی گلکسی اس ۲۴ اولترا‌

وقتی یک پرچمدار را بررسی می‌کنیم، اگر بخواهیم به ویژگی‌های خاص و مشخصات برتر آن اشاره کنیم باید یک روضه تعریف و تمجید برپا کنیم. ما تلاش داریم تا یک نگاه بدون تعارف‌تر از Galaxy S24 Ultra سامسونگ را، بر اساس تجربه خود به شما انتقال دهیم.

محصولی که شاید اولین کلیدواژه‌های مرتبط با آن نقطه قوتش نباشد اما مواردی پیش پاافتاده‌ای بتواند تجربه کاربری شما را متحول کند. تجربه خود را از گلکسی اس ۲۴ اولترا سامسونگ در این ویدئو با شما به اشتراک می‌گذاریم.

بیاید با هم به تماشای ویدئو نقد و بررسی گلکسی اس ۲۴ اولترا سامسونگ بنشینیم.

✅✅✅  برای تماشا ویدئو از یوتوب، اگر فیلترشکن شما خاموش است آن را روشن کرده و همین صحفه را رفرش کنید تا در کادر پایین این ویدئو به شما نمایش داده شود:

🔽🔽🔽🔽🔽🔽

🔼🔼🔼🔼🔼🔼

 

🔷  همچنین در صورت عدم نمایش کادر بالا، با فیلترشکن روشن روی ✅️  این لینک ✅️ بزنید.

نظر شما درباره Galaxy S24 Ultra سامسونگ چیست؟ این گوشی پرچمدار پریمیوم را می‌پسندید؟

همچنین تماشا کنید:

ویدئو تست گیمینگ گلکسی اس ۲۴ اولترا سامسونگ

ویدئو بنچمارک اسنپدراگون ۸ نسل ۳ برای گلکسی روی گلکسی S24 Ultra سامسونگ

گلکسی اس ۲۴ اولترا سامسونگ داغ می‌کند؟ مقایسه با گلکسی اس ۲۳ اولترا

اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)