حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

ویدئو بنچمارک اسنپدراگون ۸ نسل ۳ برای گلکسی روی گلکسی S24 Ultra سامسونگ

سری گلکسی S24 امسال دوباره ماجرای اسنپدراگون در مقابل اگزینوس را به جریان انداخت. با این حال مدل اولترا از این ماجرا مستثنی است. شما در هر بازاری که Galaxy S24 Ultra بخرید، تراشه پرچمدار کوالکام دریافت خواهید کرد. با این حال نه نسخه معمولی آن، بلکه نسخه For Galaxy را خواهید داشت. امروز می‌خواهیم با هم و در ترنجی ویدئو بنچمارک اسنپدراگون ۸ نسل ۳ برای گلکسی را روی گلکسی S24 Ultra سامسونگ تماشا کنیم تا عملکرد این تراشه و این پرچمدار مهم اندرویدی را بسنجیم.

ویدئو بنچمارک اسنپدراگون ۸ نسل ۳ برای گلکسی

بنچمارک گلکسی اس ۲۴ اولترا

بنچمارک گلکسی اس ۲۴ اولترا

تراشه Snapdragon 8 Gen 3 For Galaxy در بعضی مراجع غیررسمی حتی با نام Snapdragon 8 Gen 3 OC یا همان اورکلاک شده، شناخته می‌شود. اسم غیررسمی آن اشاره مستقیم‌تری به تفاوت آن با نسخه پایه دارد. در حقیقت اسنپدراگون ۸ نسل ۳ برای گلکسی یک نمونه اورکلاک شده از نسخه پایه‌است که فقط در کلاستر ۱ هسته‌ای Cortex-X4 تا ۱۰۰ مگاهرتز فرکانس بیشتری دارد.

به جز تراشه، باید گفت که Galaxy S24 Ultra فقط در مدل ۱۲ گیگابایت حافظه رم ارائه می‌شود. این در مقایسه با دیگر پرچمدارهای اندرویدی که با ۱۶ یا حتی ۲۴ گیگابایت حافظه رم هم قابل خریداری هستند، عدد پایینی است.

این میزان حافظه رم زمانی بیشتر خود را نشان خواهد داد که سامسونگ به ما وعده ۷ سال آپدیت اساسی سیستم‌عامل داده است. به هفت سال گذشته و میزان حافظه رم پرچمدارهای آن زمان نگاه کنید. آیا ۱۲ گیگابایت حافظه رم برای ۷ سال آینده کافی است؟

به هر حال این آشی است که کره‌ای‌ها برای ما پخته‌اند و در این ویدئو می‌خواهیم نگاهی به عملکرد آن داشته باشیم. آیا گلکسی اس ۲۴ اولترا داغ می‌کند؟ مصرف باتری آن چطور است؟ پایداری خوبی دارد یا نه؟ پاسخ اکثر این پرسش‌ها را در ویدئو زیر خواهید یافت:

✅✅✅  برای تماشا ویدئو از یوتوب، اگر فیلترشکن شما خاموش است آن را روشن کرده و همین صحفه را رفرش کنید تا در کادر پایین این ویدئو به شما نمایش داده شود:

🔽🔽🔽🔽🔽🔽

🔼🔼🔼🔼🔼🔼

 

🔷  همچنین در صورت عدم نمایش کادر بالا، با فیلترشکن روشن روی ✅️  این لینک ✅️ بزنید.

نظر شما درباره عملکرد تراشه Snapdragon 8 Gen 3 For Galaxy در گلکسی اس ۲۴ اولترا چیست؟ فکر می‌کنید می‌تواند پرچمدار محبوب شما باشد؟

گلکسی اس ۲۴ اولترا سامسونگ داغ می‌کند؟ مقایسه با گلکسی اس ۲۳ اولترا

اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)