حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

ویدئو تست گیمینگ گلکسی اس ۲۴ اولترا سامسونگ

دستگاه‌های پرچمدار با توجه به رده و قیمتی که در آن قرار می‌گیرند، توقعات متعددی از آن‌ها وجود دارد. برای مثال یکی از زمینه‌هایی که باید در آن بدرخشند، تست گیمینگ است. امشب می‌خواهیم با هم و در ترنجی به تماشای ویدئو تست گیمینگ گلکسی اس ۲۴ اولترا سامسونگ بنشینیم و ببینیم آیا این پرچمدار ۷۰ میلیون‌تومانی در یک ماراتون گیمینگ بیش از ۱ ساعته، داغ می‌کند؟ پایداری آن چطور است؟ عمر باتری یا به عبارت بهتر، مدیریت مصرف انرژی خوبی دارد؟ بازی‌های محبوب را با چه گرافیک و چه نرخ فریمی اجرا خواهد کرد؟

تست گیمینگ گلکسی اس ۲۴ اولترا

سامسونگ با گلکسی اس ۲۴ اولترا تصمیم گرفته تا خنک‌کننده محفظه بخار بزرگتری را استفاده کند. یکی از تست‌هایی که می‌تواند عملکرد و حضور این تغییر را به ما نشان دهد، همین تست گیمینگ خواهد بود.

تراشه Snapdragon 8 Gen 3 For Galaxy در بعضی مراجع غیررسمی حتی با نام Snapdragon 8 Gen 3 OC یا همان اورکلاک شده، شناخته می‌شود. اسم غیررسمی آن اشاره مستقیم‌تری به تفاوت آن با نسخه پایه دارد. در حقیقت اسنپدراگون ۸ نسل ۳ برای گلکسی یک نمونه اورکلاک شده از نسخه پایه‌است که فقط در کلاستر ۱ هسته‌ای Cortex-X4 تا ۱۰۰ مگاهرتز فرکانس بیشتری دارد.

بنچمارک گلکسی اس ۲۴ اولترا

بنچمارک گلکسی اس ۲۴ اولترا

به جز تراشه، باید گفت که Galaxy S24 Ultra فقط در مدل ۱۲ گیگابایت حافظه رم ارائه می‌شود. این در مقایسه با دیگر پرچمدارهای اندرویدی که با ۱۶ یا حتی ۲۴ گیگابایت حافظه رم هم قابل خریداری هستند، عدد پایینی است.

به هر صورت، ما این‌جا ویدئو تست عملکرد گلکسی S24 Ultra سامسونگ در ۴ بازی محبوب زیر را برای شما آماده کرده‌ایم:

  1. ۱- پابجی موبایل
  2. ۲- کال‌آف‌دیوتی موبایل
  3. ۳- آسفالت ۹
  4. ۴- گنشین ایمپکت

 

✅✅✅  برای تماشا ویدئو از یوتوب، اگر فیلترشکن شما خاموش است آن را روشن کرده و همین صحفه را رفرش کنید تا در کادر پایین این ویدئو به شما نمایش داده شود:

🔽🔽🔽🔽🔽🔽

🔼🔼🔼🔼🔼🔼

 

🔷  همچنین در صورت عدم نمایش کادر بالا، با فیلترشکن روشن روی ✅️  این لینک ✅️ بزنید.

نظر شما درباره عملکرد گلکسی اس ۲۴ اولترا در زیمنه بازی کردن با موبایل چیست؟ این پرچمدار پریمیوم سامسونگ برای سال ۲۰۲۴ نظر شما را جلب کرده است؟

همچنین تماشا کنید:

✅ ویدئو بنچمارک اسنپدراگون ۸ نسل ۳ برای گلکسی روی گلکسی S24 Ultra سامسونگ

ویدئو بنچمارک اسنپدراگون ۸ نسل ۳ برای گلکسی روی گلکسی S24 Ultra سامسونگ

✅ گلکسی اس ۲۴ اولترا سامسونگ داغ می‌کند؟ مقایسه با گلکسی اس ۲۳ اولترا

گلکسی اس ۲۴ اولترا سامسونگ داغ می‌کند؟ مقایسه با گلکسی اس ۲۳ اولترا

اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)