حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

گلکسی اس ۲۴ اولترا سامسونگ داغ می‌کند؟ مقایسه با گلکسی اس ۲۳ اولترا

در کالبدشکافی Galaxy S24 Ultra سامسونگ دیدیم که این دستگاه یک محفظه خنک‌کننده بزرگ و قابل توجه دارد. طبیعتا این موضوع ذهن ما را به سمتی می‌برد که باید این محصول از Galaxy S23 Utra خنک‌تر باشد. با این حال از روز اولی که گلکسی S24 Utra به دفتر ترنجی رسید، مدام و به صورت حسی (حس لامسه) گمان می‌کردم این دستگاه داغ‌تر از گلکسی اس ۲۳ اولترا است. برای پیدا کردن پاسخ، یک تست ساده ترتیب دادم. بیاید با هم ببینیم گلکسی اس ۲۴ اولترا سامسونگ داغ می‌کند یا نه؟ این مقایسه با گلکسی اس ۲۳ اولترا انجام می‌شود.

مقایسه گلکسی اس ۲۴ اولترا با گلکسی اس ۲۳ اولترا در زمینه پایداری و مدیریت دما

یکی از بهترین روش‌های سنجش پایداری در زمینه موبایل را می‌توان پنچمارک‌های استرس طولانی دانست. البته باید به یاد داشته باشید که محصولات پرچمدار به دلیل توان پردازشی بسیار بالا، معمولا در طولانی مدت روی حداکثر توان خود کار نمی‌کنند. یکی از دلایل آن بالا رفتن دما و مصرف انرژی است.

به همین دلیل عموما پایداری تراشه‌های پرچمدار پایین‌تر از نمونه‌های میان‌رده و اقتصادی است. به هر صورت، ما در ترنجی تصمیم گرفتیم با اجرای بنچمارک 3DMark و تست WildLife Extreme Stress Test ببینیم گلکسی اس ۲۴ اولترا در مقابل گلکسی اس ۲۳ اولترا سامسونگ چطور عمل می‌کند؟

مصرف انرژی، افزایش دما و امتیاز نهایی ۳ فاکتور مهم در بررسی این تست هستند. تست Extreme Stress به صورت خودکار ۲۰ بار بنچمارک را اجرا می‌کند و در نهایت خروجی را به ما اعلام خواهد کرد.

بیاید با هم این ویدئو را تماشا کنیم:

✅✅✅  برای تماشا ویدئو از یوتوب، اگر فیلترشکن شما خاموش است آن را روشن کرده و همین صحفه را رفرش کنید تا در کادر پایین این ویدئو به شما نمایش داده شود:

🔽🔽🔽🔽🔽🔽


🔼🔼🔼🔼🔼🔼

 

🔷  همچنین در صورت عدم نمایش کادر بالا، با فیلترشکن روشن روی ✅️  این لینک ✅️ بزنید.

همانطور که دیدید، باید گفت که گلکسی اس ۲۴ اولترا نسبت به گلکسی اس ۲۳ اولترا عملکرد بهتری دارد. طبیعتا چیزی جز این هم از نسل جدید انتظار نمی‌رود. البته همچنان از نظر پایداری شاید نتوان گفت که محصول مثال‌زدنی ظاهر شده باشد.

البته به زودی تست گیمینگ گلکسی اس ۲۴ اولترا را برای شما منتشر می‌کنیم تا پایداری این محصول را به روشی کاربردی‌تر و قابل‌لمس‌تر بررسی کنیم.

نظر شما چیست؟ پایداری و مدیریت دمای یک محصول، در خرید شما چقدر تاثیر دارد؟

اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)