حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

تبلت Galaxy Tab S6 Lite 2022 Edition سامسونگ رونمایی شد

نوشته

1 سال قبل | بدون دیدگاه | اخبار، تبلت، سامسونگ

گلکسی تب اس ۶ لایت در سال ۲۰۲۰ وارد بازار شد. هم اکنون اما سامسونگ تصمیم به عرضه نسخه جدید این محصول گرفته است. تبلت Galaxy Tab S6 Lite 2022 Edition در سکوت خبری رونمایی شده و پیش سفارش آن نیز آغاز گشته است.

تبلت Galaxy Tab S6 Lite 2022 با تراشه اسنپدراگون 720G معرفی شد

ادعا می‌شود که تبلت Galaxy Tab S6 Lite 2022 Edition از ۲۳ می (دوم خرداد ماه) در دسترس کاربران قرار خواهد گرفت. در حال حاضر نیز وب‌سایت آمازون ایتالیا شروع به پذیرش پیش سفارش این محصول کرده است. جدیدترین تبلت سامسونگ به رابط کاربری OneUI 4.0 و اندروید ۱۲ مجهز شده است. نسخه ۲۰۲۲ گلکسی تب اس ۶ لایت از اندروید ۱۰ برخوردار بوده و نیروی پردازشی آن توسط تراشه اگزینوس ۹۶۱۱ تأمین می‌شد. نسخه ۲۰۲۲ اما به تراشه اسنپدراگون 720G مجهز است. این چیپست بر اساس فرآیند ساخت ۸ نانومتری ساخته شده و به کارگیری آن پیشرفت بزرگی نسبت به نسخه ۲۰۲۰ محسوب می‌شود.

Galaxy Tab S6 Lite 2022

تبلت گلکسی تب اس ۶ لایت نسخه ۲۰۲۲ به یک صفحه نمایش ۱۰.۴ اینچی LCD مجهز است. باتری پرظرفیت ۷,۰۴۰ میلی آمپری نیز برای این دستگاه در نظر گرفته شده است. این محصول از قلم S-Pen پشتیبانی کرده و از ۴ گیگابایت حافظه رم و ۶۴ گیگابایت فضای ذخیره سازی برخوردار است. خوشبختانه اس ۶ لایت ۲۰۲۲ از کارت حافظه MicroSD پشتیبانی می‌کند. دو خروجی اسپیکر برای این تبلت در نظر گرفته شده است. این اسپیکر ها با همکاری AKG به کار گرفته شده و از دالبی اتموس نیز پشتیبانی می‌کنند.

Galaxy Tab S6 Lite 2022

همان طور که GizmoChina اشاره می‌کند، در حال حاضر تنها نسخه ۴/۶۴ گیگابایتی Galaxy Tab S6 Lite 2022 برای پیش سفارش در دسترس است. احتمالا این تبلت نسخه ۱۲۸ گیگابایت حافظه داخلی نیز خواهد داشت. اما هنوز خبری از آن نیست! نسخه فعلی (۴/۶۴ گیگابایتی) گلکسی تب اس ۶ لایت ۲۰۲۲ با قیمت ۴۲۰ دلار عرضه خواهد شد. این دستگاه جهش قیمتی قابل توجهی نسبت به نسخه ۲۰۲۰ داشته است. به جز تراشه قدرتمند اسنپدراگون، به کارگیری دوازدهمین نسخه اندروید ارتقاء قابل توجهی نسبت به نسل قبل محسوب می‌شود. انتظار داریم که این تبلت «حداقل» یک آپدیت اندروید را دریافت کند.

تبلت سامسونگ گلکسی تب اس ۶ (Galaxy Tab S6) با دوربین دوگانه و حسگر اثرانگشت یکپارچه با نمایشگر معرفی شد

نظر شما درباره Galaxy Tab S6 2022 سامسونگ چیست؟

اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سهیل سلیمانی