حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

قیمت گلکسی Tab S6 Lite (2024) از سوی سامسونگ اعلام شد: ۴۴۱ دلار برای نسخه پایه

نوشته

4 هفته قبل | بدون دیدگاه | اخبار، سامسونگ

سرانجام قیمت گلکسی Tab S6 Lite (2024) از سوی سامسونگ اعلام شد. این تبلت جدید، سه روز پیش معرفی شده بود و گزینه‌ای وسوسه انگیز برای کاربرانی است که قصد خرید تبلتی مقرون‌به‌صرفه را دارند. با ترنجی همراه باشید تا به جزئیات این گزارش بپردازیم.

قیمت پیکربندی های مختلف گلکسی Tab S6 Lite (2024) اعلام شد

قیمت نسخه ۶۴ گیگابایتی گلکسی Tab S6 Lite (2024) معادل ۴۴۱ دلار است. نسخه ۱۲۸ گیگابایت حافظه داخلی این تبلت با قیمت ۳۷۹ پوند (معادل ۴۷۹ دلار) به دست کاربران خواهد رسید. لازم به ذکر است که قیمت های مذکور، مربوط به نسخه Wi-Fi این تبلت می‌باشد. هر دو نسخه، تنها در رنگ خاکستری براق عرضه می‌شوند.

Galaxy Tab S6 Lite 2024

سامسونگ Tab S6 Lite 2024 ویژگی های جذابی دارد. این تبلت دارای صفحه نمایش بزرگ ۱۰.۴ اینچی LCD با رزولوشن ۲۰۰۰ در ۱۲۰۰ پیکسل است. در حالی که برخی از تبلت های بالا رده دارای صفحه نمایش OLED هستند، اما ادعا می‌‌شود که پنل LCD این دستگاه می‌تواند تصاویری واضح و رنگ های زنده را در اختیار کاربران قرار دهد. Tab S6 Lite با ۴ گیگابایت حافظه رم عرضه می‌شود. این میزان رم، تنها برای کار های روزمره مناسب خواهد بود و نباید انتظار زیادی از آن داشت. همان‌طور که منبع این گزارش می‌کند، اگر به فضای ذخیره سازی بیشتری نیاز دارید، Galaxy Tab S6 Lite (2024) از کارت حافظه microSD (حداکثر تا ۱ ترابایت) پشتیبانی می‌کند.

یکی از ویژگی های جذاب گلکسی تب اس ۶ لایت، پشتیبانی این دستگاه از قلم S Pen است. این تبلت به طور پیش‌فرض با برخورداری از اندروید ۱۴ و رابط کاربری One UI 6.1 به دست کاربران می‌رسد. Tab S6 Lite از تراشه ۸ هسته‌ای (با حداکثر فرکانس ۲.۴ گیگاهرتز) بهره می‌برد. تنها یک دوربین ۸ مگاپیکسلی در قاب پشتی این تبلت دیده می‌شود. دوربین سلفی نیز وضوح ۵ مگاپیکسلی دارد. این محصول از اسپیکر های استریو بهره‌مند است. این تبلت جدید سامسونگ از باتری پرظرفیت ۷,۰۴۰ میلی‌آمپری بهره‌مند بوده و از شارژر ۱۵ واتی پشتیبانی می‌کند.

تبلت Galaxy Tab S6 Lite (2024) سامسونگ با تراشه‌ای جدید معرفی شد

نظر شما درباره Galaxy Tab S6 Lite 2024 سامسونگ چیست؟

اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سهیل سلیمانی