حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

ویدئو تست گیمینگ ردمی نوت ۱۳ پرو 5G شیائومی

شباهت‌های سخت‌افزاری Redmi Note 13 Pro 5G شیائومی با Poco X6 5G بسیار بالاست. با این حال دستگاه میان‌رده Redmi دوربین ۲۰۰ مگاپیکسلی هم برای شما ارائه می‌کند. به دلیل همین دوربین با رزلوشن بالاتر، قیمت نوت ۱۳ پرو 5G تقریبا مشابه پوکو ایکس ۶ پرو است. پیش‌تر تست گیمینگ پوکو X6 Pro شیائومی را با هم دیدیم و به ما ثابت کرد که برای گیمینگ خیلی توانایی بالایی دارد. امشب و با تماشای ویدئو تست گیمینگ ردمی نوت ۱۳ پرو 5G شیائومی می‌خواهیم در درجه اول عملکرد سخت‌افزاری آن را بررسی کنیم. سپس ببینیم که اگر عملکرد گیمینگ آن قابل قبول بود، آیا دوربین ۲۰۰ مگاپیکسلی ارزش آن را دارد که قید محصولی مانند Poco X6 Pro را زد و به سراغ این آمد؟

تست گیمینگ ردمی نوت ۱۳ پرو 5G

پیش از آغاز این تست یادآوری می‌کنم که می‌توانید تست دوربین ۲۰۰ مگاپیکسلی ردمی نوت ۱۳ پرو 5G شیائومی را از ترنجی تماشا کنید که با گلکسی اس ۲۳ اولترا مقایسه شد.

شیائومی Redmi Note 13 Pro 5G موجود در این تست، مدل ۱۲ گیگابایت حافظه رم و ۵۱۲ گیگابایت حافظه داخلی است. تراشه کوالکام Snapdragon 7s Gen 2 موجود در آن هر چند خیلی بویی از سری ۷ کوالکام نبرده اما در بنچمارک‌ها خیلی هم دست و پا بسته عمل نمی‌کند.

پیش‌از این ویدئو تست گیمینگ پوکو ایکس ۶ را با همین تراشه و در ترنجی تماشا کرده بودیم. با این حال آن ویدئو فقط بازی PUBG بود اما اینجا بیش از ۱ ساعت و به صورت ممتد با Redmi Note 13 Pro 5G بازی خواهیم کرد و این تراشه را بیشتر تحت فشار می‌گذاریم.

بسیار خوب، بیاید به تماشای تست گیمینگ ردمی نوت ۱۳ پرو 5G بنشینیم.

✅✅✅  برای تماشا ویدئو از یوتوب، اگر فیلترشکن شما خاموش است آن را روشن کرده و همین صحفه را رفرش کنید تا در کادر پایین این ویدئو به شما نمایش داده شود:

🔽🔽🔽🔽🔽🔽

🔼🔼🔼🔼🔼🔼

🔷  همچنین در صورت عدم نمایش کادر بالا، با فیلترشکن روشن روی ✅️  این لینک ✅️ بزنید.

همانطور که در این ویدئو تماشا کردید، عملکرد گیمینگ ردمی Note 13 Pro 5G قطعا پایین‌تر از دستگاهی مانند پوکو ایکس ۶ پرو است. با این حال اگر شما یک گیمر صرف نیستید و دوربین هم برای شما اهمیت دارد، شاید انتخاب ردمی نوت ۱۳ پرو فایوجی هم بد نباشد.

از طرف دیگر، داشتن ۲ بلندگو استریو همسان و شارژر سریع ۶۷ وات درون جعبه از فاکتورهای تاثیرگذار دیگر در تجربه گیمینگ است که اولی مستقیم و دومی غیرمستقیم تاثیرگذار خواهد گذاشت.

نظر شما درباره Redmi Note 13 Pro 5G چیست؟ اگر به این محصول علاقه دارید، می‌توانید ویدئوهای زیر را نیز از آن تماشا کنید:

ویدئو آنباکسینگ ردمی نوت ۱۳ پرو 5G شیائومی + راه اندازی اولیه

ویدئو مقایسه دوربین ۲۰۰ مگاپیکسلی شیائومی Redmi Note 13 Pro 5G با سامسونگ Galaxy S23 Ultra

 

اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)