حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

ویدئو آنباکسینگ ردمی نوت ۱۳ پرو 5G شیائومی + راه اندازی اولیه

پس از تماشای ویدئوهای آنباکسینگ ردمی نوت ۱۳ مدل 4G و آنباکسینگ ردمی نوت ۱۳ پرو پلاس 5G شیائومی حالا نوبت به سومین عضو سری Redmi Note 13 است. بیاید با هم به تماشای ویدئو ویدئو آنباکسینگ ردمی نوت ۱۳ پرو 5G شیائومی بنشینیم و راه اندازی اولیه آن را نیز تجربه کنیم.

ویدئو آنباکسینگ ردمی نوت ۱۳ پرو 5G شیائومی

پیش از آغاز باید بگوییم که فروشگاه اینترنتی گوگل کالا این محصول را در اختیار ما قرار داده است تا تجربه خود را با شما به اشتراک بگذاریم. در حال حاضر شما می‌توانید ردمی نوت ۱۳ پرو 5G شیائومی را با قیمت بسیار رقابتی از این فروشگاه تهیه کنید.

به صورت خلاصه می‌توان گفت که Redmi Note 13 Pro 5G همان پوکو X6 است که دوربین اصلی آن به ۲۰۰ مگاپیکسلی ارتقا پیدا می‌کند. تقریبا در تمام زمینه‌های دیگر با یکدیگر مشابه هستند.

بیاید با هم به تماشای ویدئو جعبه گشایی ردمی نوت ۱۳ پرو 5G شیائومی بنشینیم و ببینیم که چه مواردی درون جعبه به شما ارائه خواهد شد. همچنین تجربه راه‌اندازی اولیه نیز در این ویدئو وجود دارد.

✅✅✅  برای تماشا ویدئو از یوتوب، اگر فیلترشکن شما خاموش است آن را روشن کرده و همین صحفه را رفرش کنید تا در کادر پایین این ویدئو به شما نمایش داده شود:

🔽🔽🔽🔽🔽🔽

🔼🔼🔼🔼🔼🔼

همانطور که دیدید، شیائومی Redmi Note 13 Pro 5G را دست پر راهی میدان کرده و در رده قیمتی خود می‌تواند برای گوشی‌های رقیب اصلی خود یعنی سامسونگ، خطرناک ظاهر شود.

نظر شما درباره مدل 5G ردمی نوت ۱۳ پرو چیست؟ در این رده قیمتی و در مقابل رقبا، عملکرد خوبی خواهد داشت؟ چه سوال‌هایی درباره آن دارید؟

اشتراک در
اطلاع از
1 Comment
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
Nmnm

میخواستم جایگزین ۱۲ لایت کنم اما اندروید ۱۳ که بود منصرف شدم

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)