حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

ویدئو تست بازی پابجی پوکو ایکس ۶ شیائومی را تماشا کنید

پیش‌تر با هم ویدئو آنباکسینگ پوکو ایکس ۶ شیائومی را در ترنجی تماشا کردیم. همچنین تراشه کوالکام اسنپدراگون ۷ اس نسل ۲ را که در این محصول میان‌رده Xiaomi به کار رفته را زیر بنچمارک بردیم و عملکردش را دیدیم. با این حال بنچمارک‌ها همه چیز را درباره عملکرد یک محصول نمی‌گویند. به درخواست شما، امشب ویدئو تست بازی پابجی پوکو ایکس ۶ شیائومی را آماده کرده‌ایم و با هم به تماشای آن خواهیم نشست.

ویدئو تست بازی پابجی پوکو ایکس ۶ شیائومی

شیائومی Poco X6 موجود در این تست مدل ۸ گیگابایت حافظه رم و ۲۵۶ گیگابایت حافظه داخلی است. تراشه کوالکام Snapdragon 7s Gen 2 موجود در آن هر چند خیلی بویی از سری ۷ کوالکام نبرده اما خیلی هم دست و پا بسته عمل نمی‌کند.

حتما به یاد دارید که این همین تراشه اسنپدراگون 7s Gen 2 کوالکام در ردمی نوت ۱۳ پرو 5G هم استفاده شده است. با توجه به شباهت‌های زیاد بین پوکو ایکس ۶ و ردمی نوت ۱۳ پرو 5G می‌توان گفت که این تست پابجی پوکو X6 شیائومی می‌تواند تا حدود بیانگر عملکرد گیمینگ Redmi Note 13 Pro 5G هم باشد.

بسیار خوب، بیاید به تماشای تست پابجی شیائومی پوکو X6 بنشینیم.

✅✅✅  برای تماشا ویدئو از یوتوب، اگر فیلترشکن شما خاموش است آن را روشن کرده و همین صحفه را رفرش کنید تا در کادر پایین این ویدئو به شما نمایش داده شود:

🔽🔽🔽🔽🔽🔽

🔼🔼🔼🔼🔼🔼

همانطور که دیدید، نمی‌توان گفت که Poco X6 دستگاه بدی برای گیمینگ و حداقل در بازی پابجی است. شما می‌توانید با حداقل تنظیمات گرافیکی به ۶۰ فریم برثانیه برسید. با این حال اگر کمی گرافیک بهتر می‌خواهید، باید ۴۰ فریم برثانیه را بپذیرید.

پس از ۳۰ دقیقه بازی، مشکل خاصی در دما یا افت فریم گزارش نمی‌شود و در صورت انتخاب گرافیک HD و فریم ریت Ultra می‌توانید مدت طولانی به بازی بپردازید و مشکل خاصی را تجربه نکنید.

از طرف دیگر، داشتن ۲ بلندگو استریو همسان و شارژر سریع ۶۷ وات درون جعبه از فاکتورهای تاثیرگذار دیگر در تجربه گیمینگ است که اولی مستقیم و دومی غیرمستقیم تاثیرگذار خواهد گذاشت.

نظر شما چیست؟‌ آیا پوکو ایکس ۶ را برای بازی به کسی پیشنهاد می‌دهید؟

اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)