حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

اوپو تأیید کرد: قصدی برای خروج از بازار گوشی تاشو نداریم

نوشته

2 ماه قبل | بدون دیدگاه | اوپو

گزارش‌های اخیر حاکی از آن بود که چند برند چینی ممکن است عرضه گوشی‌های تاشو جدید را در سال جاری متوقف کنند. همچنین حدس زده می‌شد که یکی از این برندها Oppo باشد، نه لزوماً به‌دلیل فروش ضعیف، بلکه به‌دلیل هزینه‌های بالای تعمیر این دستگاه‌ها. بااین‌حال، بیانیه رسمی منتشرشده توسط اوپو به GSMArena تأیید کرده است که این شرکت قصد خروج از بازار گوشی تاشو را ندارد و به عرضه این دستگاه‌ها ادامه خواهد داد.

عدم خروج اوپو از بازار گوشی تاشو

سخنگوی اوپو در تأیید عدم خروج این شرکت از بازار گوشی‌های تاشو بیان کرده است: «تعهد اوپو به توسعه مداوم فناوری گوشی‌های هوشمند تاشو بدون تغییر باقی می‌ماند. لطفاً منتظر به‌روزرسانی‌ها و اطلاعیه‌های رسمی ما باشید.»

سال گذشته، وان پلاس OnePlus Open را به‌عنوان اولین گوشی تاشو خود در بازارهایی مانند آمریکا، اروپا و هند معرفی کرد. در بازارهای دیگر ازجمله چین، همان دستگاه با نام Oppo Find N3 عرضه شد. در سال 2023، اوپو همچنین Find N3 Flip را نیز عرضه کرد که درواقع یک گوشی تاشو عمودی می‌باشد.

عدم خروج اوپو از بازار گوشی تاشو

عدم خروج اوپو از بازار گوشی تاشو

با تأیید اوپو که طبق معمول به عرضه گوشی‌های تاشو جدید ادامه می‌دهد، طرفداران می‌توانند انتظار داشته باشند که این برند Find N4 ،N4 Flip و OnePlus Open 2 را در سال جاری عرضه کند. اوپو در ابتدای سال جاری از Find X7 و Find X7 Ultra در چین رونمایی کرد. حدس زده می‌شود که این برند ممکن است یک نوع اتصال ماهواره‌ای دوطرفه از X7 Ultra را در ماه مارس در چین معرفی کند.

اوپو یکی از معدود تولیدکنندگان چینی است که گوشی‌های خود را در خارج از چین و تحت برند وان پلاس می‌فروشد. هواوی یکی از تولیدکنندگان پیشرو گوشی‌های تاشو در چین است، اما مشکلات جهانی این شرکت فروش دستگاه‌های خود را تا حد زیادی به چین محدود می‌کند. این امر باعث شده است که هواوی نتواند سهم بزرگتری برای دستگاه تاشو خود را در بازار جهانی به‌دست آورد.

نظر شما درباره تکذیب خروج اوپو از بازار گوشی تاشو چیست؟

اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
امیرحسین ملکی