حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

خروج اوپو و ویوو از بازار گوشی تاشو همزمان با شایعه عرضه اولین گوشی تاشو سه‌گانه

نوشته

2 ماه قبل | بدون دیدگاه | اوپو، شایعات، ویوو

اوپو در سال 2021 وارد بازار گوشی‌های تاشو شد، درحالی‌که ویوو اولین گوشی هوشمند تاشو خود را در سال 2022 عرضه کرد. درحالی‌که گوشی‌های تاشو ویوو تنها منحصر به بازار چین هستند، هر دو برند به‌طور پیوسته گوشی‌های تاشو جدیدی را عرضه می‌کنند. بااین‌حال، گزارش جدیدی از یک نشریه کره‌ای حاکی از آن است که اوپو و ویوو تصمیم به خروج از بازار گوشی های تاشو گرفته‌اند. اگر این خبر درست باشد، ممکن است حتی وان پلاس هم گوشی تاشو جدیدی عرضه نکند. درهمین‌حال، طبق گزارش‌ها، هواوی درحال کار بر روی گوشی تاشو سه‌گانه خود است، درحالی‌که سامسونگ نیز مراحل توسعه یک دستگاه مشابه با لولای دوگانه برای عرضه در سال جاری را سپری می‌کند.

خروج اوپو و ویوو از بازار گوشی های تاشو

درحال‌حاضر، هیچ بیانیه رسمی از طرف Oppo و Vivo در مورد خروج احتمالی آن‌ها از بازار گوشی‌های تاشو منتشر نشده است. بنابراین، توصیه می‌شود منتظر گزارش‌های بیشتر باشید. بااین‌حال، شایعه جدید نشان می‌دهد که تصمیم Oppo و Vivo برای خروج از بازار تاشو ممکن است به‌دلیل کاهش قابل‌توجه سهم بازار آن‌ها در این بخش در سال گذشته باشد.

هواوی، یکی از پیشگامان اولیه در بازار گوشی‌های تاشو، ظاهراً درحال توسعه یک دستگاه تاشو سه‌گانه Z شکل با هدف بازار تبلت و گوشی‌های تاشو به‌طور همزمان است. این دستگاه ممکن است در هنگام باز شدن، نمایشگری تا 10 اینچ را ارائه دهد و هواوی قصد دارد سالانه بیش از 130 میلیون از این دستگاه بفروشد.

خروج اوپو و ویوو از بازار گوشی های تاشو

خروج اوپو و ویوو از بازار گوشی های تاشو

آیپد اپل با 40 درصد سهم بازار، درحال‌حاضر بر بازار تبلت تسلط دارد، درحالی‌که گلکسی تب سامسونگ با 19 درصد سهم بازار در جایگاه دوم قرار دارد. در واکنش به پیشرفت‌های هواوی در زمینه توسعه گوشی تاشو سه‌گانه، اپل و سامسونگ نیز جداگانه چنین دستگاه مفهومی را توسعه می‌دهند.

گفته می‌شود سامسونگ که در سال 2023 با 66 درصد سهم بازار در بخش گوشی‌های تاشو پیشتاز است، در حال کار بر روی یک گوشی کشویی و احتمالاً یک گوشی تاشو سه‌گانه مشابه نمونه هواوی است. درهمین‌حال، شایعه شده است که اپل نیز درحال توسعه اولین گوشی تاشو افقی خود است و انتظار می‌رود در سال 2026 عرضه شود.

نظر شما درباره خروج اوپو و ویوو از بازار گوشی های تاشو چیست؟

اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
امیرحسین ملکی