حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

گوشی تاشو اوپو Find N3 Flip با تراشه Dimensity 9200 و دوربین سه‌گانه معرفی شد

نوشته

8 ماه قبل | بدون دیدگاه | اوپو، برترین‌های ترنجی

تنها پس از گذشت 6 ماه از عرضه Find N2 Flip در بازار جهانی، اوپو نسل جدید گوشی تاشو صدفی خود با نام Find N3 Flip را به‌همراه با مشخصات به‌روزشده، ترکیب دوربین سه‌گانه و امکان اجرای کامل برنامه‌ها در نمایشگر بیرونی معرفی کرده است.

گوشی تاشو اوپو Find N3 Flip

Find N3 Flip با نام تجاری دوربین Hasselblad که در ماژول دوربین پشتی این گوشی حک شده است، ظاهری کاملاً شبیه به گوشی‌های اخیر وان پلاس دارد. با نگاه دقیق‌تر، این گوشی همچنین میزبان یک دکمه لغزنده هشدار در لبه‌ی سمت چپ خود نیز است که باز هم اولین گوشی جهانی اوپو به‌شمار می‌رود که این قابلیت وان پلاس را قرض می‌گیرد.

Find N3 نمایشگر کاور عمودی 3.26 اینچی نسل پیشین خود را حفظ کرده است. سال گذشته، این نمایشگر بزرگتر از چیزی بود که سامسونگ در گلکسی زد فلیپ 4 ارائه می‌کرد. بااین‌حال، گلکسی زد فلیپ 5 اکنون دارای نمایشگر کمی بزرگتر 3.4 اینچی است و موتورولا Razr Plus آن را حتی به 3.6 اینچ می‌رساند، بنابراین اوپو دیگر در بخش اندازه نمایشگر بیرونی پیشتاز بازار نیست.

گوشی تاشو اوپو Find N3 Flip

گوشی تاشو اوپو Find N3 Flip

با این وجود، نمایشگر بیرونی نه‌چندان کوچک Find N3 Flip اکنون به شما امکان می‌دهد با برنامه‌های کوچک ازجمله WhatsApp ،X، نقشه‌های گوگل، Spotify و Google Calendar تعامل داشته باشید. این شرکت در آینده از اپلیکیشن‌های بیشتری نیز پشتیبانی خواهد کرد. مانند نسل پیش، هنوز هم می‌توانید با حیوانات خانگی بر روی نمایشگر کاور تعامل داشته باشد، فقط آن‌ها اکنون به‌جای دوبعدی به‌صورت سه‌بعدی ظاهر می‌شوند. همچنین وقتی دستگاه در حالت تا شده است، تصاویر پس‌زمینه و ویجت‌های بیشتری برای بازی پیدا خواهید کرد.

نمایشگر داخلی اما، شامل یک پنل 6.8 اینچی AMOLED تاشو با رفرش‌ریت متغیر 1-120 هرتز است. این پنل از شیشه بسیار نازک (UTG) استفاده می‌کند و حداکثر روشنایی تا 1600 نیت را ارائه می‌دهد. چین‌و‌چروک نمایشگر به‌لطف طراحی لولای جدید اوپو با فاصله صفر، تقریباً نامرئی است که باعث می‌شود گوشی به‌طور کاملاً صاف بسته شود. اوپو می‌گوید Find N3 Flip را برای 400 هزار بار تا شدن تست کرده است. شما همچنین از مقاومت در برابر آب در این گوشی برخوردار خواهید شد، البته با گواهی IPX4 که از IPX8 گلکسی زد فولد 5 ضعیف‌تر است.

Find N3 Flip از پردازنده Dimensity 9200 مدیاتک بهره می‌برد، یک تراشه پرچمدار هشت هسته‌ای که با اسنپدراگون 8 نسل 2 رقابت می‌کند. این گوشی همچنین یک باتری 4300 میلی‌آمپرساعتی دارد که از شارژ سیمی 44 واتی نیز پشتیبانی می‌کند. باتری Find N3 Flip کماکان یکی از بزرگترین باتری‌ها در گوشی‌های تاشو صدفی است و اوپو می‌گوید که می‌توانید انتظار شارژ 50 درصدی را تنها در 23 دقیقه داشته باشید. همچنین در جعبه گوشی نیز شارژر آن را پیدا خواهید کرد که امروزه بسیار نادر است. متأسفانه Find N3 Flip از شارژ بی‌سیم پشتیبانی نمی‌کند.

اسکنر اثرانگشت همچنان روی دکمه پاور در لبه‌ی سمت راست قرار دارد. از طرف دیگر، Alert Slider به‌تنهایی در سمت چپ تعبیه شده است و به شما امکان می‌دهد بین حالت‌های بی‌صدا، زنگ‌دار و ویبره به‌راحتی جابجا شوید.

ترکیب دوربین اصلی اوپو با تنظیم Hasselblad شامل یک سنسور اصلی 50 مگاپیکسلی IMX890 با سایز 1/1.56 اینچ و پشتیبانی از OIS، یک سنسور فوق‌عریض 48 مگاپیکسلی با زاویه دید 114 درجه و یک سنسور تله‌فوتو 32 مگاپیکسلی با فاصله کانونی 47 میلی‌متر (زوم اپتیکال 2 برابری) است. نه‌تنها سه سنسور دوربین مشابه آن‌هایی است که در OnePlus 11 یافت می‌شود، بلکه این ماژول دوربین در یک آرایه دایره‌ای قرار گرفته است که یادآور جزیره دوربین پرچمدار وان پلاس است.

به دلیل فرم طراحی، Find N3 Flip دارای حالت FlexForm نیز می‌باشد. بنابراین وقتی گوشی را تا می‌کنید، پیش‌نمایش تصویر در بالا و کنترل‌ها به پایین منتقل می‌شود. همچنین می‌توانید کارهایی مانند بالا بردن دست خود برای کلیک کردن بر روی عکس سلفی را انجام دهید.

گوشی تاشو اوپو Find N3 Flip

گوشی تاشو اوپو Find N3 Flip

اوپو درحال‌حاضر Find N3 Flip را فقط در چین عرضه کرده است. نسخه 12 گیگابایتی رم LPDDR5X و 256 گیگابایتی حافظه داخلی UFS 4.0 این گوشی 6799 یوان (932 دلار) قیمت دارد، درحالی‌که مدل 12 رم + 512 حافظه داخلی با قیمت 7599 یوان (1042 دلار) عرضه می‌شود.

علاوه‌بر خود گوشی، اوپو یک قاب کوچک برای Find N3 Flip را نیز می‌فروشد که دارای یک بند حلقه‌ای است که نگه‌داشتن و قرار دادن گوشی روی سطح صاف را آسان‌تر می‌کند. قیمت این قاب از 199 یوان (حدود 27 دلار) شروع می‌شود.

درنهایت، اوپو وعده داده است که Find N3 Flip به‌زودی در بازار جهانی عرضه خواهد شد. Find N2 Flip زمانی که در خارج از چین در دسترس قرار گرفت 849 پوند (1131 دلار) قیمت داشت و ما انتظار قیمت مشابهی را برای Find N3 Flip نیز داریم.

نظر شما درباره گوشی تاشو اوپو Find N3 Flip چیست؟

اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
امیرحسین ملکی