حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

ویدئو نقد و بررسی پوکو ایکس ۶ پرو شیائومی در ۶ دقیقه

بعد از تست‌های مختلف درباره گوشی میان‌رده جدید شیائومی Poco X6 Pro حالا نوبت به آن رسیده که نظر کلی خود را درباره آن به شما بگوییم. در همین راستا ویدئو نقد و بررسی پوکو ایکس ۶ پرو شیائومی در ۶ دقیقه برای شما آماده شده تا خلاصه آن‌چیزی که تجربه ما از این دستگاه است را یکجا ارائه نماییم.

بررسی پوکو ایکس ۶ پرو

پیش از پرداختن به بررسی محصول باید یادآور شوم که شما می‌توانید رقابتی‌ترین قیمت پوکو ایکس ۶ پرو شیائومی در ایران را از فروشگاه اینترنتی گوگل کالا تهیه کنید.

سری پوکو X Pro شاید با ایکس ۳ پرو برای خود شهرتی دست‌وپا کرد. محصولی که با تراشه جذاب، نمایشگر ۱۲۰ هرتز، باتری بزرگ و شارژر سریع ارائه می‌شد و در قیمتی نشست که دل خیلی از گیمرهای اقتصادی را می‌برد.

پوکو ایکس ۴ پرو و پوکو ایکس ۵ پرو شیائومی نتوانستند محبوبیت به‌دست آمده برای سری پوکو X Pro را دوباره به‌دست آورند. با این حال به نظر می‌رسد اوضاع با پوکو X6 Pro متفاوت خواهد بود.

هر چند با دیدن اسم تراشه مدیاتک شاید خیلی خوشحال نشوید اما اوضاع به شکلی رقم خورده که همین تراشه مدیاتک دیمنسیتی ۸۳۰۰ اولترا نقطه قوت اصلی Poco X6 Pro خواهد بود. پیش‌تر بنچمارک‌های تراشه Dimensity 8300 Ultra مدیاتک را روی همین گوشی برای شما منتشر کردیم که می‌توانید ویدئو آن را از یوتوب ترنجی تماشا کنید. همچنین مقایسه پوکو ایکس ۶ پرو با گلکسی اس ۲۳ اولترا را نیز برای درک بهتر سطح عملکردی این تراشه و دستگاه مدعی برای شما منتشر کردیم.

تست گیمینگ پوکو ایکس ۶ پرو شیائومی همچنین نشان داد که می‌توانید برای یک محصول قابل اتکا در این رده قیمت به آن توجه کنید. حتی تا رده ۲۵ میلیون تومان شاید محصولی وجود نداشته باشد که بتواند به این خروجی برابری کند.

طراحی پوکو ایکس 6 پرو در بخش جنس بدنه اصلا قابل دفاع نیست و کاملا ساختار پلاستیکی دارد. به خصوص در رنگ مشکی که قاب پلاستیکی پشتی شدیدا اثرانگشت جذب می‌کند. با این حال در آنباکسینگ پوکو X6 Pro با هم دیدیم که یک قاب سیلیکونی مشکی درون جعبه وجود دارد و در صورت نیاز می‌توانید از آن استفاده کنید تا حس پلاستیکی قاب و فریم محصول شما را خیلی اذیت نکند.

با این حال نمایشگر کم حاشیه پوکو ایکس 6 پرو شیائومی در نمای جلو کاملا جذاب ظاهر می‌شود و حس پریمیوم‌تری نسبت به رقبای خود به شما خواهد داد.

همین نمایشگر حالا حسگر اثرانگشت زیر پنل هم دارد که از نوع اپتیکال بوده و خیلی نباید از آن انتظار داشته باشید.

برای صحبت درباره دیگر بخش‌های Poco X6 Pro بیایید با هم به تماشای ویدئو نقد و بررسی آن از ترنجی بنشینیم. برای تماشا ویدئو از یوتوب، اگر فیلترشکن شما خاموش است آن را روشن کرده و همین صحفه را رفرش کنید تا در کادر پایین این ویدئو به شما نمایش داده شود:


نظر شما درباره این میان‌رده جدید شیائومی چیست؟ با قیمت کمتر از ۱۶.۵ میلیون تومان برای مدل ۱۲ گیگابایت حافظه داخلی و ۵۱۲ گیگابایت حافظه داخلی فکر می‌کنید خرید خوبی است؟

اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)