حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

عمر باتری پوکو X6 Pro شیائومی مشخص شد

نوشته

3 ماه قبل | یک دیدگاه | پوکو، تست، عمر باتری

تنها دو روز از رونمایی سری پوکو ایکس ۶ می‌گذرد و توجه کاربران زیادی را به خود جلب کرده‌اند. دیروز با هم عمر باتری پوکو X6 شیائومی را مرور کردیم و حالا هم عمر باتری پوکو X6 Pro شیائومی مشخص شده است. بیاید ببینیم مدل پرو می‌تواند بهتر عمل کند یا خیر؟

عمر باتری پوکو X6 Pro شیائومی

پوکو ایکس ۶ پرو با همان باتری ۵۰۰۰ میلی‌آمپری معروف دنیای اندروید عرضه می‌شود. این باتری می‌تواند با حداکثر توان ۶۷ وات شارژ شود. تراشه دیمنسیتی ۸۳۰۰ اولترا مدیاتک در قلب آن می‌تپد و رابط کاربری جدید HyperOS شیائومی را با اندروید ۱۴ در بخش نرم افزار دارد.

بیاید ببینیم این مشخصات عمر باتری پوکو ایکس ۶ پرو را چطور می‌تواند رقم بزند؟

همانطور که می‌بینید، عمر باتری مدل پرو بهتر از مدل پایه است. در بخش بازی به شکل قابل توجهی و تا حدود ۲۵ درصد عمر باتری بهتری دارد. برای پخش ویدئو بیشتر از ۲ ساعت بهتر است و وبگردی آن تقریبا می‌تواند ۱ ساعت بیشتر باشد. امتیاز کلی آن نیز به ۱۱ ساعت و ۴۶ دقیقه می‌رسد که عملکرد بدی نیست.

چقدر طول می‌کشد تا باتری پوکو ایکس ۶ پرو کاملا شارژ شود؟

سرعت شارژ شدن Poco X6 Pro به مانند دیگر محصولات چند سال اخیر شیائومی، جذاب است. شما می‌توانید با شارژر ۶۷ واتی درون جعبه این دستگاه را شارژ کنید. در تست باتری Gsmarena و در اوایل شارژ که معمولا توان بالاتری دریافت می‌شود، دستگاه با توان ۵۶ وات شارژ شده است.

همانطور که در نمودار بالا می‌بینید، این دستگاه در مدت ۳۰ دقیقه تا ۸۳ حجم باتری خود را شارژ خواهد کرد. این تقریبا مشابه با نسل قبلی آن یعنی پوکو ایکس ۵ پرو بوده و از همه رقبای سامسونگی‌ش بهتر است.

نظر شما درباره عملکرد باتری پوکو X6 Pro چیست؟

اشتراک در
اطلاع از
1 Comment
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
Nmnm

واقعا ۱۱ ساعت پشت سر هم جواب میده

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)