حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

آیا واقعا پوکو ایکس ۶ پرو شیائومی قاتل پرچمدار است؟ ویدئو مقایسه بنچمارک با گلکسی اس ۲۳ اولترا

نوشته

2 ماه قبل | بدون دیدگاه | برترین‌های ترنجی، پوکو، تست

شیائومی Poco X6 Pro به یکی از دستگاه‌های پرحاشیه این روزها تبدیل شده است. پیش‌تر با هم آنباکسینگ پوکو ایکس ۶ پرو را تماشا کردیم. همچنین بنچمارک‌های تراشه مدیاتک دیمنسیتی ۸۳۰۰ اولترا را انجام دادیم و دیدیم. خیلی از کاربران می‌گوید این دستگاه یک قاتل پرچمدار است. ما تصمیم گرفتیم که ببینیم آیا واقعا پوکو ایکس ۶ پرو شیائومی قاتل پرچمدار است؟ برای این منظور ویدئو مقایسه بنچمارک با گلکسی اس ۲۳ اولترا اینجا برای شما آماده شده است.

واقعا پوکو ایکس ۶ پرو شیائومی قاتل پرچمدار است؟

گلکسی اس ۲۳ اولترا سامسونگ با تراشه پرچمدار کوالکام عرضه می‌شود. این تراشه اسنپدراگون ۸ نسل ۲ است که پرچمدار سال ۲۰۲۳ محسوب می‌شود. البته که نسخه خاصی از این تراشه بوده که پسوند For Galaxy دارد.

در هر صورت این تراشه پرچم‌دار نسل قبل محسوب می‌شود و طبیعتا جدیدترین مدل کوالکام نیست‌. با این حال محصولات مجهز به این تراشه هنوز هم قیمت بالایی دارند.

در مقابل تراشه مدعی مدیاتک دیمنسیتی ۸۳۰۰ اولترا یک نمونه اقتصادی‌تر است که تلاش دارد با قیمت کمتر بتواند سطح عملکرد بالایی ارائه کند. در اصطلاح قاتل پرچمدار باشد.

شیائومی پوکو ایکس ۶ پرو به این تراشه سری ۸۰۰۰ مدیاتک مجهز است و ادعای قاتل پرچمدار بودن هم دارد. در این ویدئو میخوایم ببینیم که آیا واقعا توان چنین کاری دارد؟ حتی در مقابل پرچمدار یک نسل قدیمی‌تر؟

بیاید با هم به تماشای ویدئو این مقایسه بنشینیم. برای تماشا ویدئو از یوتوب، اگر فیلترشکن شما خاموش است آن را روشن کرده و همین صحفه را رفرش کنید تا در کادر پایین این ویدئو به شما نمایش داده شود:


همینطور که دیدید، پوکو ایکس ۶ پرو شیائومی هرچند نتوانست در بنچمارک‌های اصلی از عهده کشتن (!) پرچمدار برآید، اما عملکرد قابل تقدیری در مقابل محصولی با ۳ برابر قیمت خود دارد.

البته نباید از یاد ببرید که تمام جنبه‌های یک پرچمدار پریمیوم فقط قدرت پردازشی آن نیست. با این‌حال اگر شما کاربری هستید که قدرت پردازشی برای شما اولویت اول را دارد، می‌تواند دستگاه ارزنده‌ای برای شما باشد.

نظر شما درباره این تراشه و حضور آن در گوشی پوکو چیست؟

اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)