حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

ویدئو تست گیمینگ پوکو ایکس ۶ پرو شیائومی را تماشا کنید: ۷۵ دقیقه تحت فشار

امشب نوبت به تست عملکرد گوشی Poco X6 Pro شیائومی در بازی‌های مختلف رسیده است. اگر علاقه دارید ببینید این محصول در مقابل بازی‌های مدعی روز چطور عمل خواهد کرد، بیاید با هم ویدئو تست گیمینگ پوکو ایکس ۶ پرو شیائومی را تماشا کنیم. جایی که این دستگاه در ترنجی ۷۵ دقیقه تحت فشار پردازش گرافیکی بود و بررسی شد.

تست گیمینگ پوکو ایکس ۶ پرو

پیش‌تر با هم بنچمارک‌های پوکو X6 Pro را در ترنجی و در ویدئویی اختصاصی مرور کردیم. حتی برای این‌که ببینیم آیا واقعا می‌تواند لقب قاتل پرچمدار را داشته باشد، مقایسه پوکو ایکس ۶ پرو با گلکسی اس ۲۳ اولترا از نظر عملکرد تراشه‌شان در بنچمارک‌ها را تماشا کردیم.

حالا نوبت به آن است که ببینیم تراشه دیمنسیتی ۸۳۰۰ اولترا مدیاتک که درون پوکو X6 Pro قرار دارد، خارج از بحث بنچمارک‌های مختلف و قدرت خام پردزاشی چطور می‌تواند در اجرای بازی‌های محبوب این روزها که پردازش سنگینی هم دارند، عمل کند؟

مشخصات پردازنده گرافیکی تراشه دیمنسیتی ۸۳۰۰ اولترا مدیاتک

مشخصات پردازنده گرافیکی تراشه دیمنسیتی ۸۳۰۰ اولترا مدیاتک

همانطور که می‌بینید، در بخش GPU یا پردازش گرافیکی از مدل G615 تراشه‌های Mali با ۶ هسته استفاده شده است. با توجه به رزلوشن بالاتر نمایشگر این دستگاه نسبت به نسل قبلی، عملکرد قدرتمند تراشه Dimensity 8300 Ultra می‌تواند در بخش پردازش گرافیکی مناسب باشد.

گوشی شیائومی Poco X6 Pro موجود در این ویدئوی تست گیمینگ دارای ۱۲ گیگابایت حافظه رم و ۵۱۲ گیگابایت حافظه داخلی بوده است.

در این ویدئو ۴ بازی زیر تست خواهند شد:

  1. ۱- پابجی موبایل
  2. ۲- گنشین ایمپکت
  3. ۳- کال آف دیوتی موبایل
  4. ۴- آسفالت ۹

بیاید با هم به تماشای ویدئو این مقایسه بنشینیم. برای تماشا ویدئو از یوتوب، اگر فیلترشکن شما خاموش است آن را روشن کرده و همین صحفه را رفرش کنید تا در کادر پایین این ویدئو به شما نمایش داده شود. همچنین پیشاپیش از بابت مشکل صدا در بخش‌های کوچکی از ویدئو، از شما عذرخواهیم.

 

 

نظر شما درباره عملکرد پوکو در این گوشی اقتصادی چیست؟ فکر می‌کنید این تراشه مدیاتک می‌تواند تبدیل به یک نقطه عطف برای این تراشه‌ساز تایوانی شود و نظرها را نسبت به آن تغییر دهد؟

شما می‌توانید آنباکسینگ پوکو ایکس ۶ پرو را نیز از ترنجی تماشا کنید.

آنباکسینگ پوکو X6 Pro شیائومی را تماشا کنید

اشتراک در
اطلاع از
6 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
Nmnm

عالی بود هم خودتون
هم گوشی

SAWAN

درود
پس ویدیوش کو؟

SAWAN

آقای عطایی تصمیم ندارید که رو آپارات هم ویدیو بذارید؟ مثلا همین ویدیو رو؟

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)