حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

دسته جدید پلی استیشن ۵ با عمر باتری ۲ برابری در راه است: PlayStation 5 V2 DualSense Wireless Controller

نوشته

3 ماه قبل | بدون دیدگاه | پلی‌استیشن، سونی، شایعات

اگر پلی استیشن ۵ دارید و از عمر باتری دسته دوال سنس آن راضی نیستید، خبر خوبی برای شما داریم. دسته جدید پلی استیشن ۵ با عمر باتری ۲ برابری در راه است. این محصول با نام PlayStation 5 V2 DualSense Wireless Controller در فروشگاه بست‌بای و به صورت غیررسمی دیده شد.

دسته جدید پلی استیشن ۵

در تصویر زیر می‌بینید که محصول جدید با برچسب قیمتی معادل ۸۹ دلار کانادا ثبت شده که این همان قیمت مدل اولیه دسته پلی استیشن ۵ است. با این حال، در حال حاضر برای خرید در دسترس نیست و تاریخ معرفی رسمی هم ندارد.

در حالی که این محصول در تصاویر ارائه شده مشابه کنترلر DualSense فعلی پلی استیشن ۵ به نظر می رسد، لیست مشخصات ادعا می‌کند ارتقاء داخلی قابل توجهی دارد. گفته می شود مدل V2 بازخورد لمسی، محرک‌های تطبیقی و میکروفون مدل قبلی خود را حفظ می کند، اما با پیشرفت‌های کلیدی همراه است.

تغییرات بیشتر شامل موارد زیر است:

  1. ۱- ایستگاه شارژ با اتصال آسان
  2. ۲- عمر باتری ۱۲ ساعته با یک بار شارژ کامل

موضوع دوم اهمیت زیادی دارد که چرا که مدل فعلی فقط ۵ تا ۶ ساعت عمر باتری دارد.

سونی در مورد این اطلاعات لو رفته اظهار نظری نکرده، بنابراین مهم است توجه کنید شاید این لیست موجود در فروشگاه بست‌بای صرفا یک اشتباه باشد. باید صبر کرد و دید که در آینده چه اتفاقی رخ خواهد داد.

در حال حاضر شایعاتی مبنی بر برگزاری رویداد PlayStation State of Play در این ماه نیز منتشر شده و رونمایی یک مدل جدید DualSense می تواند کاملاً در چنین رویدادی قرار گیرد.

نظر شما چیست؟ فکر می‌کنید ارتقا بزرگ عمر باتری در مدل جدید دسته پلی استیشن ۵ ارائه شود؟

اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)