حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

تا کنون ۲۵ میلیون دستگاه پلی استیشن ۵ فروخته شده است

نوشته

1 سال قبل | بدون دیدگاه | پلی‌استیشن، سونی

تعداد فروش کنسول‌های بازی اصلا قابل مقایسه با فروش موبایل‌ها نیست. هر فرد یک موبایل نیاز دارد اما شاید به ازا هر چند خانواده، فقط یک خانواده کنسول جدید بخرد. به همین دلیل ۹ ماه پیش بود که برای شما در ترنجی نوشتیم تعداد فروش پلی استیشن ۵ سونی از ۱۷ میلیون عدد عبور کرد و حالا این عدد ۸ میلیون دستگاه رشد داشته است. بله، تا کنون ۲۵ میلیون دستگاه پلی استیشن ۵ به فروش رسیده است.

فروش پلی استیشن ۵ تا چارک دوم سال ۲۰۲۲

گروه شرکت های سونی گزارش درآمد خود را برای سه ماهه مالی منتهی به 30 سپتامبر منتشر و اعلام کرد که این شرکت تا کنون ۲۵ میلیون دستگاه کنسول پلی استیشن 5 فروخته است.

سونی در چارک مالی دوم سال ۲۰۲۲ حدود ۳.۳ میلیون دستگاه کنسول PS5 به فروش رسانده و انتظار دارد مجموع فروش این کنسول محبوب در سال ۲۰۲۲ به ۱۸ میلیون دستگاه برسد. این در مقایسه با فروش 11.5 میلیون دستگاهی در سال 2021، افزایش 56 درصدی را نشان می دهد.

پلی استیشن ۵

پلی استیشن ۵

در این مدت حدود 45.4 میلیون مشترک پلی استیشن پلاس وجود داشته که 1.9 میلیون کاربر کمتر از زمان مشابه در سال گذشته است. بخش خدمات شبکه که شامل درآمد تبلیغاتی پلی‌استیشن پلاس و شبکه پلی‌استیشن (PSN) می‌شود، در مجموع ۱۱۷ میلیارد ین (۷۹۴ میلیون دلار) درآمد داشته که البته در مقایسه با ۱۰۰ میلیارد ین (۶۷۹ میلیون دلار) در سال گذشته رشد خوبی را نشان می دهد.

مجموع درآمدها در واقع به 727 میلیارد ین (4.92 میلیارد دلار) افزایش میابد که ناشی از افزایش قیمت کنسول PS5 بود. علیرغم افزایش درآمد اما به دلیل خرید 3.6 میلیارد دلاری استودیوی بازی سازی Bungie و افزایش هزینه های توسعه بازی، سود این شرکت در مقایسه با سال گذشته 49 درصد کاهش یافت.

نظر شما درباره عملکرد کنسول بازی پرچمدار سونی چیست؟

اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)