حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

طراحی و ظرفیت باتری Tab M11 لنوو در گواهی FCC مشاهده شد

نوشته

6 ماه قبل | بدون دیدگاه | تبلت، لنوو

طراحی و ظرفیت باتری Tab M11 لنوو فاش شده است. این تبلت به عنوان جانشین Tab M10 وارد بازار خواهد شد. چندی پیش، مشخصات کلیدی این دستگاه توسط Windows Report به اشتراک گذاشته شد. می‌دانیم که Tab M11 دارای صفحه نمایش ۱۱ اینچی LCD بوده و از تراشه مدیاتک Helio G88 بهره می‌برد. هم اکنون، گواهینامه های FCC و TUV Rheinland جزئیات بیشتری را فاش کرده اند.

لنوو Tab M11 با ۸ گیگابایت حافظه رم در راه است

گواهی FCC و TUV Rheinland تأیید می‌کنند که Lenovo Tab M11 (TB330FU) دارای باتری ۶,۸۲۰ میلی آمپری خواهد بود. همچنین اسناد گواهی FCC نشان می‌دهد که این تبلت در سه پیکربندی مختلف راهی بازار می‌شود. مدل پایه دارای ۴ گیگابایت رم و ۶۴ گیگابایت حافظه داخلی است. مدل دیگر دارای ۴ گیگابایت رم و ۱۲۸ گیگابایت حافظه ذخیره سازی بوده؛ و گران قیمت‌ترین نسخه این دستگاه با ۸ گیگابایت رم و ۱۲۸ گیگابایت حافظه ذخیره سازی عرضه خواهد شد. این محصول به طور پیش‌فرض از نسخه نرم افزاری ZUI 15.1.028 برخوردار است. هم اکنون می‌دانیم که Tab M11 از وای فای ۲.۴ و ۵ گیگاهرتز پشتیبانی می‌کند.

طرح شماتیک Lenovo Tab M11

شماتیک منتشر شده نشان می‌دهد که تنها یک لنز دوربین در قاب پشتی این تبلت آینده لنوو قرار خواهد گرفت. به جز جزئیات حافظه رم، فضای ذخیره سازی و ظرفیت باتری، هیچ مشخصات دیگری از این دستگاه در میان داده های این دو گواهینامه مشاهده نمی‌شود. افشای اطلاعات قبلی نشان داده که لنوو Tab M11 با یک صفحه نمایش ۱۱ اینچی LCD با وضوح ۱۲۰۰ در ۱۹۲۰ پیکسل به دست کاربران می‌رسد. همان‌طور که اشاره شد، تراشه مدیاتک Helio G88 نیروی پردازشی مورد نیاز این محصول را تأمین خواهد کرد. انتظار می‌رود که این دستگاه از کارت حافظه microSD تا حداکثر ۱ ترابایت پشتیبانی کند. برنامه هایی مانند YouTube Music، GBoard، Google News و Lenovo Vantage به طور پیش‌فرض بر روی این تبلت نصب خواهد بود.

گواهی TUV Rheinland

احتمالا لنوو تب ام ۱۱ با قیمت ۳۳۰ دلار راهی بازار می‌شود

مطابق با گزارش Mysmartprice، احتمالا لنوو Tab M11 در دو رنگ خاکستری و سبز قابل تهیه خواهد بود. انتظار می‌رود این دستگاه با قیمت ۳۳۰ دلار به فروش برسد. در حال حاضر، تاریخ رونمایی این تبلت مشخص نیست؛ البته با توجه به آنکه Tab M11 موفق به دریافت گواهینامه FCC شده، انتظار می‌رود که در چند هفته آینده مشخص شود.

رندر و مشخصات تبلت Tab M11 لنوو فاش شد

با توجه به فاش شدن طراحی، ظرفیت باتری و سایر مشخصات Tab M11، نظر شما درباره این تبلت آینده لنوو چیست؟

اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سهیل سلیمانی