حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

بنچمارک شیائومی میکس 5 با اسنپدراگون 8 نسل 1 در گیک‌بنچ ظاهر شد

نوشته

2 سال قبل | بدون دیدگاه | بنچمارک، شایعات، شیائومی

شیائومی میکس 5 پرچمدار ویژه این غول فناوری در نیمه دوم سال جاری میلادی خواهد بود. امروز اما بنچمارک شیائومی میکس 5 در گیک‌بنچ ظاهر شدده است. اخیراً اخبار پیرامون این گوشی هوشمند به صورت پراکنده و غیر قابل استناد بوده است. به طور مثال شایعات به استفاده از تراشه اسنپدراگون 8 نسل 1 پلاس در این گوشی هوشمند اشاره داشتند، اما اکنون با پردازنده اسنپدراگون 8 نسل 1 در گیک‌بنچ ظاهر شده است.

Xiaomi MIX 5 در گواهی Geekbench با شماره مدل 2203121C ظاهر شده است. این دستگاه در بخش تک هسته ای 1257 امتیاز و در بخش چند هسته ای 3456 امتیاز کسب می‌کند. این گوشی دارای پردازنده کوالکام اسنپدراگون 8 نسل 1 است که در فرکانس پایه روی ۱.۷۸ گیگاهرتز تنظیم شده است. در واقع به طور دقیق تر این چیپست یک چیپست هشت هسته ای با 4 هسته با کلاک 1.79 گیگاهرتز، 3 هسته دیگر با کلاک 2.50 گیگاهرتز و آخرین هسته با کلاک 3.00 گیگاهرتز است. شیائومی میکس 5 توانسته است امتیاز 1250 را در بخش تک‌هسته‌ای و امتیاز 3450 را در بخش چند هسته‌ای بدست آورد. مشخصات کامل بنچمارک این دستگاه را در تصویر زیر مشاهده می‌کنید.

بنچمارک شیائومی میکس 5 در گیک‌بنچ

بنچمارک شیائومی میکس 5 در گیک‌بنچ

این گوشی هوشمند از 12 گیگابایت رم بهره می‌برد و بر روی آخرین نسخه از سیستم عامل اندروید، یعنی اندروید 12 بوت می شود. ما انتظار داریم که این گوشی با گزینه های حافظه رم و فضای ذخیره سازی متفاوت عرضه شود و دارای رابط کاربری MIUI 13 در بخش رابط کاربری خود باشد.

مشخصات شايعه شده شیائومی میکس 5

پیش از این، خبری منتشر شد مبنی بر اینکه شیائومی MIX 5 با دوربین های بهبود یافته عرضه خواهد شد. ممکن است لنز های لایکا را به میدان رقابت بیاورد. شایعه شده است که این دستگاه با دوربین جلویی 48 مگاپیکسلی عرضه خواهد شد. همچنین انتظار می رود دوربین اصلی ان دارای سنسور 50 مگاپیکسلی و به همراه لرزشگیر اپتیکال تصاویر باشد. سنسور فوق عریض 48 مگاپیکسلی و لنز تله فوتو 48 مگاپیکسلی با زوم 2 برابری نیز مجموعه دوربین های این پرچمدار را تکمیل می‌کنند.

جزئیات دیگر شیائومی MIX 5 هنوز مشخص نیست. اما چیزی که این روز ها در شایعات بیان می‌شود، این است که MIX 5 با MIX 5 Pro همراه خواهد شد. جالب اینجاست که Xiaomi MIX 5 Pro می تواند چیپست Surge C2 را داشته باشد.

برای کسانی که نمی دانند، Surge تراشه اختصاصی شرکت شیائومی است که سری های مختلفی دارد. به طور مثال سری Surge P پردازنده های بخش شارژر را شامل می‌شود یا پردازنده های سری Surge C به عملکرد دوربین گوشی کمک می‌کنند. آخرین تراشه از این سری Surge C1 بود که در MIX Fold دیده شد. وجود یک تراشه جانشین در MIX 5 Pro یک ارتقاء خوب برای سری MIX خواهد بود.

شیائومی میکس 5 از شارژر 150 واتی استفاده خواهد کرد

مشخصات احتمالی میکس 5 پرو

به نقل از منبع، در مورد ارتقا های شیائومی میکس 5 پرو، انتظار می‌رود که این گوشی همان دوربین جلویی 48 مگاپیکسلی نسخه پایه را به همراه داشته باشد. اما شایعه شده است لنز اصلی 50 مگاپیکسلی با وضوح 6144×8192 پیکسل و به همراه لرزشگیر اپتیکال تصویر اما متفاوت با شیائومی میکس 5 خواهد بود. سنسور فوق عریض 48 مگاپیکسلی و لنز تله فوتو نیز 48 مگاپیکسلی اما با قابلیت زوم اپتیکال 5 برابری و به همراه لرزشگیر اپتیکال تصویر نقطه تمایز شیائومی میکس 5 پرو از نسخه پایه است.

 

نظر شما راجع به بنچمارک و مشخصات شایعه شده شیائومی میکس 5 و میکس 5 پرو چیست؟ چیپست اسنپدراگون 8 نسل 1 را برای شیائومی میکس 5 قابل قبول می‌دانید؟

اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
مصطفی‌ بشری