حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

رندر های Moto G04 موتورولا طراحی این گوشی پایین‌رده را نشان می‌دهند

نوشته

4 ماه قبل | بدون دیدگاه | رندر، شایعات، موتورولا

رندر های Moto G04 موتورولا رنگ‌بندی و مشخصات دوربین این دستگاه را نشان می‌دهند. گوشی مذکور، یک تلفن هوشمند فوق العاده مقرون به صرفه برای در بازار اروپا است. با ترنجی همراه باشید تا به جزئیات این گزارش بپردازیم.

رندر های موتورولا Moto G04 دوربین ۱۶ مگاپیکسلی این گوشی را نشان می‌دهند

موتو G04 از زبان طراحی معمول موتورولا پیروی خواهد کرد. این گوشی هوشمند مقرون به صرفه دارای صفحه نمایشی با حاشیه های کم (البته به جز در قسمت پایینی) است. گوشه های این دستگاه گرد بوده و طراحی جعبه‌ای شکلی دارد. در وسط قاب پشتی Moto G04 لوگو موتورولا قرار گرفته و در سمت راست بالای آن نیز ماژول دوربین با برآمدگی جزئی خود دیده می‌شود. دکمه های پاور و تنظیم صدا در لبه راست فریم قرار دارند و اسلات ورودی سیم‌کارت در سمت چپ فریم تعبیه شده است. در فریم پایینی درگاه USB type-C، میکروفون و خروجی اسپیکر دیده می‌شود. دوربین سلفی این تلفن هوشمند درون یک پانچ هول قرار گرفته که برای یک دستگاه اقتصادی، نکته مثبتی است.

رندر Moto G04

رندر Moto G04

موتورولا Moto G04 در رنگ های آبی تیره، سبز، مشکی و هلویی عرضه خواهد شد. رنگ هلویی این تلفن هوشمند شبیه به رنگ به کار گرفته شده در گوشی های پرچمدار Razr 40 Ultra و Edge 40 neo است. رندر های منتشر شده Moto G04 نشان می‌دهند که این تلفن هوشمند از Dolby Atmos پشتیبانی خواهد کرد. تنها یک دوربین در قاب پشتی این دستگاه قرار گرفته که وضوح ۱۶ مگاپیکسلی دارد. در کنار این دوربین، یک فلاش LED نیز قابل مشاهده است. در حال حاضر جزئیات زیادی را درباره این گوشی نمی‌دانیم. اما انتظار می‌رود که در روز های آینده اطلاعات بیشتری درباره این تلفن هوشمند به بیرون درز کند.

رندر Moto G04

رندر Moto G04

موتورولا G24 در راه است

همان‌طور که Mysmartprice اشاره می‌کند، موتورولا همچنین در حال کار بر بروی گوشی هوشمند دیگری از سری G به نام G24 است. این به تازگی در میان داده های بنچمارک Geekbench مشاهده شده است. Moto G24 در تست های تک هسته ای و چند هسته ای بنچمارک Geekbench امتیازات ۴۰۷ و ۱۳۹۹ را ثبت کرده است. همچنین فاش شده که این تلفن هوشمند دارای ۸ گیگابایت حافظه رم بوده و از تراشه مدیاتک Helio G88 بهره می‌برد. این گوشی هوشمند به طور پیش‌فرض از اندروید ۱۴ برخوردار خواهد بود.

طراحی ۲ گوشی ارزان جدید موتورولا پیش از معرفی رسمی لو رفت

نظر شما درباره این تلفن هوشمند آینده موتورولا چیست؟

اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سهیل سلیمانی