حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

موتورولا Edge 40 Neo با تراشه دیمنسیتی ۷۰۳۰ و نمایشگر ۱۴۴ هرتزی معرفی شد

نوشته

7 ماه قبل | بدون دیدگاه | اخبار، موتورولا

در ماه آوریل بود که Edge 40 Pro معرفی شد. یک ماه پس از این تلفن هوشمند نیز Edge 40 رونمایی شد. هم اکنون، موتورولا Edge 40 Neo به این سری از تلفن های هوشمند پیوسته است. با ترنجی همراه باشید تا به جزئیات این گزارش بپردازیم.

موتورولا Edge 40 Neo از دوربین اصلی ۵۰ مگاپیکسلی برخوردار است

موتورولا اج ۴۰ نئو نیروی پردازشی مورد نیاز خود را از طریق تراشه مدیاتک دیمنسیتی ۷۰۳۰ تأمین می‌کند. گران قیمت ترین نسخه این گوشی هوشمند به ۱۲ گیگابایت رم LPDDR4X و ۲۵۶ گیگابایت حافظه ذخیره سازی مجهز خواهد بود. این گوشی با برخورداری از اندروید ۱۳ و با پشتیبانی از Moto Connect و Ready For به دست کاربران می‌رسد. این دستگاه از یک صفحه نمایش ۶.۵۵ اینچی pOLED با رزولوشن FullHD+ و رفرش ریت ۱۴۴ هرتزی بهره می‌برد. نمایشگر این تلفن هوشمند تاچ سمپلینگ ریت ۳۶۰ هرتزی، حداکثر روشنایی ۱۳۰۰ نیت و رنگ های ۱۰ بیتی را در اختیار کاربران قرار می‌دهد. این صفحه نمایش از فضای رنگی DCI-P3 و استاندارد HDR10+ پشتیبانی می‌کند. دوربین سلفی Edge 40 Neo وضوح ۳۲ مگاپیکسلی داشته و درون یک پانچ هول قرار گرفته است. سنسور اثر انگشت این گوشی هوشمند نیز در زیر صفحه نمایش تعبیه شده است.

Edge 40 Neo

همان طور GSMArena اشاره کرده است، در قاب پشتی موتورولا اج ۴۰ نئو یک ماژول دوربین مستطیلی شکل به همراه دو لنز دیده می‌شود. دوربین اصلی این دستگاه وضوح ۵۰ مگاپیکسلی (با برخورداری از لرزشگیر اپتیکال) و دوربین اولترا واید نیز وضوح ۱۳ مگاپیکسلی دارد. این تلفن هوشمند در سه رنگ آبی، مشکی و سبز عرضه خواهد شد. پنل پشتی نسخه مشکی رنگ اکریلیک است، در حالی که قاب پشتی دو مدل دیگر از چرم گیاهی ساخته شده است. استفاده از چرم باعث شده که این دستگاه ها ضخیم تر و سنگین تر از نسخه مشکی باشند.

Edge 40 Neo

از دیگر ویژگی Motorola Edge 40 Neo می‌توان به برخورداری از استاندارد IP68، شبکه اینترنت 5G و NFC اشاره کرد. این تلفن هوشمند از اسپیکر های استریو و قابلیت Dolby Atmos برخوردار است. این دستگاه از باتری پرظرفیت ۵,۰۰۰ میلی آمپری بهره مند بوده و از شارژ ۶۸ واتی پشتیبانی می‌کند. موتورولا ادعا می‌کند که Edge 40 Neo تنها در ۱۵ دقیقه، ۵۰ درصد شارژ خواهد شد. به خاطر تعهد موتورولا به آینده ای پایدار تر، در بسته بندی اج ۴۰ نئو از هیچگونه مواد پلاستیکی استفاده نشده است. این باکس از ۶۰ درصد مواد بازیافتی ساخته شده است.

قاب های محافظ تولید شده توسط کمپانی agood

قیمت اج ۴۰ نئو

این برند متعلق به لنوو با شرکت agood برای تولید قاب محافظ Edge 40 Neo همکاری کرده است. این کمپانی، قاب هایی را در سه رنگ (مطابق با رنگ های گوشی) ارائه می‌کند. agood با استفاده از قاب های محافظ قدیمی، کیس های جدیدی می‌سازد. موتورولا اج ۴۰ نئو از امروز با قیمت پایه ۳۹۹ یورو در EMEA به فروش می‌رسد.

موتورولا Edge 30 Neo با اسنپدراگون 695، دوربین 64 مگاپیکسلی و شارژ 68 واتی معرفی شد

نظر شما درباره این تلفن هوشمند جدید موتورولا چیست؟

اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سهیل سلیمانی