حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

موتورولا Moto G24 و Moto G04 با نمایشگر ۹۰ هرتزی معرفی شدند

نوشته

3 ماه قبل | بدون دیدگاه | اخبار، موتورولا

موتورولا از دو گوشی جدید برای عرضه در بازار اروپا رونمایی کرد. موتورولا Moto G24 و Moto G04 که چندی پیش شایعاتی درباره آنان منتشر شده بود، هم اکنون به طور رسمی معرفی شده اند. با ترنجی همراه باشید تا به جزئیات این گزارش بپردازیم.

موتورولا Moto G24 با تراشه مدیاتک Helio G85 معرفی شد

ابتدا به سراغ گوشی گران‌قیمت‌تر، یعنی Moto G24 می‌رویم. این تلفن هوشمند دارای یک صفحه نمایش ۶.۶ اینچی با رفرش ریت ۹۰ هرتزی، وضوح HD+ و حداکثر روشنایی ۵۳۷ نیت است. تراشه مدیاتک Helio G85 نیروی پردازشی مورد نیاز این دستگاه را تأمین می‌کند. برای G24 موتورولا، ۴ گیگابایت حافظه رم و ۱۲۸ گیگابایت فضای ذخیره سازی در نظر گرفته شده است. این تلفن هوشمند دارای قابلیت افزایش رم مجازی تا ۸ گیگابایت بوده؛ و از کارت حافظه microSD نیز (حداکثر تا ۱ ترابایت) پشتیبانی می‌کند. این گوشی ضخامت ۷.۹۹ میلی‌متری و وزن ۱۸۰ گرمی دارد.

Moto G24

Moto G24

دو لنز دوربین در قاب پشتی موتو G24 دیده می‌شود. دوربین اصلی وضوح ۵۰ مگاپیکسلی داشته و دوربین دوم، که از نوع ماکرو است، وضوح ۲ مگاپیکسلی دارد. یک فلاش LED نیز در قاب پشتی این دستگاه دیده می‌شود. برای دوربین سلفی موتورولا Moto G24 یک سنسور ۸ مگاپیکسلی در نظر گرفته شده است. باتری این دستگاه ظرفیت ۵,۰۰۰ میلی‌آمپری داشته و توسط آداپتور ۱۵ واتی شارژ خواهد شد. از دیگر ویژگی های این تلفن هوشمند می‌توان به برخورداری از جک ۳.۵ میلی‌متری صدا اسپیکر های استریو با پشتیبانی از Dolby Atmos، سنسور اثرانگشت بر روی دکمه پاور، رابط کاربری My UX مبتنی بر اندروید ۱۴، استاندارد IP52 و بلوتوث ۵.۰ اشاره کرد.

نگاهی به مشخصات Motorola Moto G04 

با وجود آنکه Moto G04 یک گوشی ارزان‌تر است، اما همچنان به همان صفحه نمایش ۶.۶ اینچی ۹۰ هرتزی با وضوح HD+ مجهز شده است. Moto G24 و G04 از نظر طراحی کاملاً مشابه به نظر می‌رسند، اما این برند برای پایین آوردن قیمت تغییرات کوچکی اعمال کرده است. تأمین نیروی پردازشی مورد نیاز موتورولا G04 بر عهده تراشه Unisoc T606 است. این گوشی دارای ۴ گیگابایت حافظه رم و ۶۴ گیگابایت فضای ذخیره سازی است. این دستگاه نیز از قابلیت رم مجازی (حداکثر تا ۸ گیگابایت) برخوردار خواهد بود. ضخامت این تلفن هوشمند ۷.۹۹ میلی‌متر و وزن آن ۱۸۰ گرم است.

Moto G04

همان‌طور که Gizmochina اشاره می‌کند، طراحی ماژول دوربین و قاب پشتی Moto G04 کماکان مشابه برادر بزرگتر است. اما تنها یک دوربین ۱۶ مگاپیکسلی به همراه فلاش LED، درون ماژول قرار دارد. دوربین سلفی در نظر گرفته شده برای این گوشی نیز وضوح ۵ مگاپیکسلی دارد. موتورولا برای این تلفن هوشمند ارزان‌قیمت جدید خود، به سراغ باتری پرظرفیت ۵,۰۰۰ میلی‌آمپری رفته است. خبری از شارژ سریع نیست و Moto G04 توسط آداپتور ۱۰ واتی شارژ خواهد شد. از دیگر مشخصات این دستگاه می‌توان به برخورداری از جک ۳.۵ میلی‌متری صدا، اسپیکر های استریو با Dolby Atmos، استاندارد IP52، سنسور اثرانگشت موجود بر روی دکمه پاور، رابط کاربری My UX مبتنی بر اندروید ۱۴ و پشتیبانی از بلوتوث ۵.۱ اشاره کرد.

موتورولا G24 به زودی در بازار خاورمیانه عرضه می‌شود

رنگ های بسیار متنوعی برای موتورولا Moto G24 و Moto G04 در نظر گرفته شده است. برادر ارزان‌قیمت‌تر در رنگ های سبز، مشکی، نارنجی و آبی عرضه خواهد شد. موتورولا G24 نیز در رنگ های سبز یخی، صورتی، بلوبری و مشکی مات به دست کاربران می‌رسد. قیمت Moto G04 موتورولا ۱۱۹ یورو (معادل ۱۲۹ دلار آمریکا) است. و قیمت G24 موتورولا ۱۲۹ یورو (حدوداً معادل ۱۴۰ دلار آمریکا) است. این دو گوشی هوشمند هم اکنون در بازار اروپا عرضه شده اند. اما در هفته های آینده در سایر بازار ها نیز (شامل خاورمیانه و آسیا) عرضه می‌شوند.

۳ گوشی ارزان مدل ۲۰۲۳ موتورولا معرفی شدند: Moto G13 و G23 در کنار Moto E13

نظر شما درباره این دو تلفن هوشمند مقرون به صرفه جدید موتورولا چیست؟

اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سهیل سلیمانی