حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

طراحی ۲ گوشی ارزان جدید موتورولا پیش از معرفی رسمی لو رفت

نوشته

4 ماه قبل | بدون دیدگاه | رندر، موتورولا

سری Moto G معمولا شامل محصولات اقتصادی موتورولا می‌شود. معمولا طراحی این محصولات ساده و قابل پیش‌بینی است. با این حال به تازگی طراحی ۲ گوشی ارزان جدید موتورولا پیش از معرفی رسمی لو رفته و نوید یک ارائه کمی به‌روتر را به ما می‌دهد.

طراحی ۲ گوشی ارزان جدید موتورولا: Moto G24 Power  و Moto G34

این ۲ گوشی اقتصادی آتی موتورولا با تمرکز روی بازار اروپا عرضه خواهند شد. در این بین Moto G24 Power به عنوان جانشین احتمالی G23 و Moto G34 حضور دارند. از آن‌جایی که امسال موتورولا G33 عرضه نشد اما G32 سال 2022 ارائه شده بود، کمی سخت است که بگوییم G34 چه مشخصاتی دارد اما طبیعتا نسل بعدی G32 است.

بیایید با Moto G24 Power شروع کنیم. این طراحی کاملا نشان می‌دهد که با یک عضو از سری Moto G موتورولا روبه‌رو هستیم. قاب پشتی پلاستیکی براق، لبه‌های خمیده و جک هدفون در بالا، مشاهده می‌شود. این مدل در رنگ‌های نقره ای و آبی تیره عرضه خواهد شد. G24 Power دارای دو دوربین در پشت است که دوربین اصلی 50 مگاپیکسل خواهد بود. طراحی جزیره دوربین در نوع خود زیبا و مینیمال به نظر می‌رسد.

با وجود اقتصادی بودن و حاشیه نمایشگر زیاد که به خصوص در لبه پایین قابل توجه است، با این حال دوربین سلفی هر دو دستگاه درون سوراخ نمایشگر قرار دارد. این انتخاب بهتری نسبت به ناچ‌های قطره‌ای قدیمی است که سامسونگ تا میان‌رده‌های خود به آن اتکا می‌کند.

در مقابل Moto G34 با چرم مصنوعی به رنگ آبی تیره دیده می شود، اما آبی روشن تر با قاب پشتی براق نیز وجود خواهد داشت. مانند G24 Power، این گوشی نیز دارای دوربین اصلی 50 مگاپیکسلی خواهد بود که با یک دوربین دوم همراه می‌شود.

متأسفانه تاکنون جزئیات دیگری در مورد این دو مدل منتشر نشده است ولی انتظار داریم که به زودی اطلاعات بیشتری درباره آن به دست بیاوریم. نظر شما درباره طراحی این گوشی‌های موتورولا چیست؟

اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)