حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

تراشه Kirin K9 در هواوی P70 استفاده خواهد شد؟

نوشته

4 ماه قبل | بدون دیدگاه | پردازشگرها، شایعات، هواوی

هواوی در تلاش برای بازیابی خط تولید تراشه Kirin خود بوده و در این راه دستاوردهایی هم داشته است. مثلا چهار روز پیش بود که برای شما نوشتیم تراشه ۵ نانومتری هواوی Kirin 9006C رسما معرفی شد. به تازگی اسم جدیدی می‌شنویم و درباره Kirin K9 صحبت می‌شود. گفته شده که احتمالا تراشه کایرین K9 در هواوی P70 استفاده خواهد شد.

احتمال استفاده از تراشه Kirin K9 در هواوی P70

اسم تراشه Kirin K9 توسط یک منبع چینی ذکر شده است. با این حال هیچ جزئیات یا اطلاعات مستقیم و مرتبطی درباره آن وجود ندارد. حدس زده می‌شود که K9 به صورت خلاصه برای Kirin 9000s استفاده شده باشد. از طرفی شاید هواوی بخواهد تراشه کایرین ۹۰۰۰ اس را برای بازار جهانی ری‌برند کند و اسم K9 استفاده کند. به هر حال هنوز چیزی قطعی نیست و این‌ها حدسیات ماست.

اسم تراشه Kirin K9 هنگام ارائه مشخصات هواوی Nova 12 Ultra عنوان شده است. این گوشی یک صفحه نمایش 1.5K از نوع OLED با سوراخ نمایشگر دوگانه خواهد داشت. حداقل در یکی از این سوراخ‌ها باید یک دوربین سلفی ۶۰ مگاپیکسلی قرار داشته باشد. همچنین به دوربین اصلی 50 مگاپیکسلی با دیافراگم متغیر و شارژ سریع و غیره اشاره شده است.

ضرر سنگین کوالکام با معرفی تراشه Kirin 9000s هواوی

تراشه Kirin 9000s هواوی

بر اساس این اطلاعات، تراشه Kirin K9 می‌تواند در نوا ۱۲ اولترا استفاده شود اما همزمان می‌تواند حداقل یکی از اعضای سری P70 را نیز تامین نماید. این محصولات احتمالا زمستان امسال معرفی خواهند شد.

تراشه Kirin 9000s که چندی پیش معرفی شد، این اولین تراشه Kirin پس از مدت‌ها بود. این پردازنده توسط SMIC ساخته و یک پردازنده 7 نانومتری است. این تراشه در سری هواوی میت 60 و هواوی میت ایکس 5 استفاده می‌شود. به لطف همین تراشه، اتصال 5G به پرچمدارهای هواوی بازگشت.

تقریبا مطمئن هستیم که سری Huawei P70 از یک تراشه Kirin استفاده می کند. تنها چیزی که نمی‌دانیم این است که چه مدلی و با چه مشخصاتی. یکی از حدس‌ها همین تراشه K9 احتمای است. با این حال تراشه ۵ نانومتری هواوی Kirin 9006C که چند روز پیش رونمایی شد نیز به ما می گوید که شاید تراشه به‌روزتری برای سری P70 در نظر گرفته شود و فناوری ۵ نانومتری داشته باشد.

نظر شما چیست؟ فکر می‌کنید ماجرای این تراشه کایرین K9 چیست؟

اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)