حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

تاریخ معرفی گوشی تاشو OnePlus Open احتمالا ۲۷ مهر ۱۴۰۲ خواهد بود

نوشته

7 ماه قبل | بدون دیدگاه | شایعات، وان‌پلاس

وان پلاس با نامی متفاوت وارد بازار گوشی‌های تاشو خواهد شد. وان پلاس اوپن که برخلاف نام اکثر گوشی‌های تاشوی دیگر به “باز شدن” دستگاه اشاره دارد، تاکنون شایعات متعددی داشته است. به تازگی و در گزارشی می‌شنویم که تاریخ معرفی گوشی تاشو OnePlus Open احتمالا ۲۷ مهر ۱۴۰۲ خواهد بود.

گوشی تاشو OnePlus Open

با توجه به توییت منبع‌ی قابل اعتماد در زمینه گزارش‌های غیررسمی برند OnePlus می‌توانیم انتظار داشته باشید که گوشی تاشو این برند اواخر مهرماه رونمایی شود.

تاریخ ۱۹ اکتبر ۲۰۲۳ مصادف با ۲۷ مهر ۱۴۰۲ برای معرفی این گوشی تاشو گمانه‌زنی می‌شود.

تاریخ احتمالی رونمایی از وان پلاس اوپن

تاریخ احتمالی رونمایی از وان پلاس اوپن

در حالی که OnePlus به صورت رسمی اطلاعات زیادی در مورد OnePlus Open به اشتراک نگذاشته است، اطلاعات گزارش شده به ما ایده جالبی در مورد آن ارائه کرده است.

مدتی پیش رندرهای این گوشی تاشو بزرگ در سبک Fold لو رفت که طراحی نسبتاً باریک، لبه‌های صاف، قاب پشتی چرم با بریدگی بزرگ دایره‌ای دوربین و نوار لغزنده تنظیم وضعیت صوتی دستگاه را نشان می‌داد. این رندر را در تصویر اصلی همین مطلب می‌بینید. همچنین می‌توانید جزئیات بیشتر را از مطلب زیر بخوانید:

رندر های جدید وان پلاس Open منتشر شد: تغییرات عمده در طراحی

انتظار می رود که وان پلاس Open دارای صفحه نمایش تاشو 7.8 اینچی 2K AMOLED و صفحه بیرونی AMOLED در اندازه 6.3 اینچی باشد. هر دو نمایشگر باید از رفرش‌ریت ۱۲۰ هرتز پشتیبانی کنند. اطلاعات فاش شده حاکی از آن است که این گوشی دارای پردازنده کوالکام Snapdragon 8 Gen 2 بهره خواهد برد که با 16 گیگابایت حافظه رم، 256 گیگابایت حافظه داخلی، باتری 4800 میلی آمپر ساعتی و شارژ سریع 67 واتی همراه خواهد بود.

در بخش اپتیک OnePlus Open می‌تواند یک سنسور اصلی ۴۸ مگاپیکسلی، یک دوربین فوق عریض ۴۸ مگاپیکسلی و یک دوربین تله فوتو ۶۴ مگاپیکسلی را در خود جای دهد. صفحه نمایش بیرونی ممکن است دارای یک دوربین سلفی 32 مگاپیکسلی باشد و دوربین سلفی 20 مگاپیکسلی می تواند در سوراخ نمایشگر داخلی قرار بگیرد.

نظر شما چیست؟ منتظر گوشی تاشو وان پلاس هستید؟

اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)