حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

این گوشی ناشناس هواوی یا Nova 12 Ultra است یا P70

نوشته

5 ماه قبل | بدون دیدگاه | رندر، شایعات، هواوی

به تازگی رندری منتشر شده که هنوز مشخص نیست برای چه محصولی خواهد بود اما می‌دانیم که برای برند Huawei است. گفته می‌شود که این گوشی ناشناس هواوی یا Nova 12 Ultra است یا P70. بیاید نگاهی به طراحی محصول جدید چینیِ ممنوعه داشته باشیم.

مدل این گوشی ناشناس هواوی چیست؟!

این رندر یک گوشی با ماژول دوربین استوانه‌ای شبیه به هواوی Nova 11 را نشان می‌دهد. با این حال، آرایش دوربین کمی با مدل‌های قبلی Nova متفاوت است.

در سمت راست گوشی سه دکمه وجود دارد: دکمه‌های تنظیم صدا و یک دکمه پاور که به رنگ قرمز برجسته شده است. گوشه‌ها گرد بوده و طرفین فاقد انحنای قابل توجهی هستند.

جالب اینجاست که این گوشی دارای برند XMAGE در جزیره دوربین بوده که در حال حاضر منحصر به گوشی‌های پرچمدار سری P هواوی است. این موضوع باعث شده تا حدس و گمان هایی مبنی بر این که این گوشی هواوی P70 باشد، به وجود بیاید.

رندر دیگری از هواوی Nova 12 چند روز پیش منتشر شد و طراحی دوربین بسیار متفاوتی را در مقایسه با آنچه که در این رندر به نمایش گذاشت شده، نشان داد. با این حال، با توجه به اینکه اینها فقط رندرهای غیررسمی هستند، طراحی نهایی همچنان ممکن است دستخوش تغییراتی شود.

علاوه بر این سردرگمی، شایعات حاکی از آن است که Nova 12 Ultra ممکن است چند ویژگی اضافی از جمله قابلیت‌های تصویربرداری XMAE را ارائه دهد.

تنها زمان مشخص خواهد کرد که آیا رندر فاش شده واقعاً Huawei Nova 12 Ultra است یا Huawei P70.

هواوی HarmonyOS NEXT معرفی شد: نسخه خالص سیستم‌عامل هارمونی بدون اندروید

در اخبار مرتبط، همچنین می‌شنویم که هواوی در حال کار بر روی نسخه جدیدی از HarmonyOS به نام HarmonyOS Next است که در چین دیگر از اپ‌های اندروید پشتیبانی نخواهد کرد.

این شرکت با غول های فناوری در سراسر صنایع در چین برای توسعه برنامه‌های HarmonyOS برای گوشی‌های هوشمندش همکاری کرده است. سیستم عامل جدید HarmonyOS Next ممکن است با گوشی‌های سری نوا 12 یا هواوی سری P70 عرضه شود.

نظر شما چیست؟ این گوشی کدام یک از ۲ گزینه بالا خواهد بود؟

اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)