حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

ردمی K70 شیائومی از تراشه اسنپدراگون ۸ نسل ۲ برخوردار خواهد بود

نوشته

5 ماه قبل | بدون دیدگاه | ردمی

ردمی، این برند زیرمجموعه شیائومی، احتمالا تا پایان ماه نوامبر (اوایل آذر) از گوشی های هوشمند سری K70 رونمایی خواهد کرد. جزئیات این تلفن های هوشمند، به تدریج در حال منتشر شدن است. هم اکنون، مدیران شیائومی به تراشه اسنپدراگون ۸ نسل ۲ برای به کارگیری در سری ردمی کی ۷۰ اشاره کرده اند.

مدیران شیائومی به طور غیرمستقیم استفاده از اسنپدراگون ۸ نسل ۲ در ردمی K70 را تأیید کردند

لو ویبینگ، رئیس شیائومی چین و مدیر کل ردمی، با انتشار پستی در شبکه اجتماعی ویبو، از Snapdragon 8 Gen 2 تعریف و تمجید کرد. وی، این چیپست را به دلیل عملکرد استثنایی ‌و مصرف انرژی مناسبش «تراشه عزیز پرچمدار سال ۲۰۲۳» نامید.او همچنین این سوال را مطرح کرد که آیا اسنپدراگون ۸ نسل ۲ می‌تواند شکوه اسنپدراگون ۸۷۰ را بار دیگر تکرار کند؟ لی جون، مدیر عامل شیائومی نیز صحبت های لو ویبینگ را بار دیگر تکرار کرد. با وجود آنکه هیچ‌کدام از مدیران شیائومی مستقیما به ردمی کی ۷۰ اشاره نکرده اند، اما زمان بندی انتشار این پست ها نشان می‌دهد که Redmi K70 واقعاً از Snapdragon 8 Gen 2 برخوردار خواهد بود.

پست لو ویبینگ

ماه گذشته، کمپانی ردمی رسماً به کارگیری اسنپدراگون ۸ نسل ۳ را برای سری ردمی کی ۷۰ تأیید کرد. احتمالا این تراشه برای Redmi K70 Pro به کار گرفته خواهد شد. این استراتژی کاملاً با آنچه در گوشی های سری K60 دیده ایم، مطابقت دارد. مدل پرو این سری از تراشه پرچمدار اسنپدراگون ۸ نسل ۲ برخوردار بود. اما مدل استاندارد از تراشه قدیمی‌تر اسنپدراگون ۸ پلاس نسل ۱ استفاده می‌کرد. انتظار می‌رود سری Redmi K70 شامل سه مدل K70، K70 Pro و Redmi K70e باشد. مدل پرو با برخورداری از Snapdragon 8 Gen 3، قدرتمندترین گوشی این سری خواهد بود.

همان‌طور که Gizmochina اشاره می‌کند، ردمی کی ۷۰ با برخورداری از نسل دوم تراشه های سری ۸ اسنپدراگون، عملکرد خوبی را با قیمتی مقرون به صرفه‌تر ارائه می‌کند. در نهایت، انتظار می‌رود Redmi K70e اولین گوشی هوشمندی باشد که از چیپست Dimensity 8300 مدیاتک بهره می‌برد.

رندر ردمی K70 شیائومی جزئیات طراحی این گوشی را نشان می‌دهد

نظر شما درباره این تلفن های هوشمند آینده ردمی چیست؟

اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سهیل سلیمانی