حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

احتمالا دسبتند هوشمند Galaxy Fit 3 سامسونگ با این ظاهر معرفی شود

نوشته

5 ماه قبل | بدون دیدگاه | رندر، سامسونگ، شایعات

شایعات دستبند هوشمند گلکسی فیت ۳ سامسونگ بیش از ۱ سال است که جسته‌وگریخته به گوش می‌رسد. جدیدترین گزارش درباره آن به یک ماه پیش بازمی‌گردد که گفته می‌شد گلکسی Fit 3 سامسونگ به‌عنوان رقیب شیائومی بند 8 در دست توسعه قرار دارد. به تازگی اما رندرهایی منتشر شده که به ما می‌گوید احتمالا دسبتند هوشمند Galaxy Fit 3 سامسونگ با این ظاهر معرفی شود.

طراحی احتمالی دسبتند هوشمند Galaxy Fit 3

سامسونگ در زمینه گجت‌های هوشمند پوشیدنی عملکرد خوبی دارد اما نه در دسته اقتصادی آن. ساعت‌های هوشمند این برند کره‌ای جذاب هستند اما طبیعتا قیمت آن‌ها خیلی در دسترس نیست. آنطور که پیداست آن‌ها می‌خواهند در این روند تغییر ایجاد نمایند.

سری گلکسی فیت به عنوان نمونه‌های اقتصادی سامسونگ در بازار گجت‌های هوشمند ارائه می‌شود اما از آخرین نسل آن بیش از ۳ سال می‌گذرد. گلکسی فیت ۲ بیشتر یک بند ارزان قیمت محسوب می‌شود اما نسل جدیدش قرار است که جذاب‌تر ظاهر شود.

گلکسی فیت ۳

گلکسی فیت ۳

البته که ما انتظار نداریم Galaxy Fit 3 از نظر قدرت پردازش و قابلیت های کلی با نمونه‌هایی مثل Apple Watch Series 9 یا Galaxy Watch 6 خود سامسونگ رقابت کند.

با این حال نمایشگر بزرگ آن جذاب است. بر اساس رندرهای غیررسمی منتشر شده و منتسب به گلکسی فیت ۳ باید گفت که پنل نمایشگر مستطیلی آن مشابه به تلاش‌های هواوی و شیائومی است. درباره اندازه یا رزلوشن اطلاعاتی در دسترس نیست.

اگر به یاد داشته باشید، Galaxy Fit 2 بدون اتصال GPS مستقل و تعداد قابل‌توجهی از سنسورهای پیشرفته‌تر امروزی برای پایش سلامتی عرضه شد. متاسفانه ما نمی‌دانیم که گلکسی فیت ۳ این شرایط را بهبود می‌دهد یا خیر. با این حال امیدواریم که ویژگی‌های جدید را بتواند بدون تأثیر منفی بر عمر باتری ارائه کند.

نظر شما چیست؟ فکر می‌کنید که این طراحی برای گلکسی فیت ۳ جذاب است؟ در چه محدوده قیمتی برای شما ارزندگی خرید دارد؟

اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)