حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

تصاویر Galaxy Fit 3 سامسونگ رنگ‌بندی این مچ‌بند هوشمند را نشان می‌دهد

نوشته

5 ماه قبل | بدون دیدگاه | سامسونگ، شایعات، گجت‌های پوشیدنی

تصاویر مچ‌بند هوشمند Galaxy Fit 3 سامسونگ به بیرون درز کرده است. هفته گذشته نیز، رندر های این گجت پوشیدنی فاش شده بود. تصاویر جدید گلکسی فیت ۳، طراحی کامل این محصول را به همراه رنگ‌بندی آن به نمایش می‌گذارد.

مچ‌بند هوشمند Galaxy Fit 3 در سه رنگ مختلف عرضه می‌شود

گفته می‌شود که گلکسی فیت ۳ برای رقابت با شیائومی بند ۸، در دست توسعه قرار دارد. بیش از ۳ سال از رونمایی Galaxy Fit 2 می‌گذرد. هم اکنون می‌دانیم که نسل جدید این دستبند هوشمند قرار است با ظاهری جذابتر راهی بازار شود. با نگاهی به تصاویر منتشر شده، می‌توان این مچ‌بند هوشمند آینده سامسونگ را در سه رنگ خاکستری، طلایی و مشکی مشاهده کرد. این تصاویر نشان می‌دهند که نسل جدید گلکسی فیت، صفحه نمایش بزرگ‌تری در مقایسه با نسل قبل خواهد داشت. این محصول به یک نمایشگر مستطیلی شکل بزرگ با حاشیه های باریک، مجهز می‌شود. از آنجایی که نمایشگر Galaxy Fit 3 بزرگتر از نسل قبل است، انتظار نمایش اطلاعات بیشتری را از آن داریم.

گلکسی فیت ۳

گلکسی فیت ۳

همان‌طور که منبع این گزارش اشاره می‌کند، در سمت چپ فریم این مچ‌بند هوشمند، هیچ دکمه ای دیده نمی‌شود. در سمت راست این محصول اما یک دکمه فیزیکی به همراه یک میکروفون قرار گرفته است. این دکمه، به عنوان دکمه پاور عمل خواهد کرد.

گلکسی فیت ۳

Galaxy Fit 3

سامسونگ Galaxy Fit 3 دارای طراحی جعبه ای با گوشه های گرد است تا زمانی که آن را برای ساعت های طولانی می پوشید آسیبی به آن وارد نشود. به طور کلی، طراحی گلکسی فیت ۳ شبیه به هواوی Watch Fit است که به عنوان یک گوشی و مچ‌بند هوشمند عمل می‌کند. این دستبند هوشمند آینده سامسونگ دارای بند های سیلیکونی است که احتمالا قابل تعویض خواهند بود. پین‌ های شارژ می‌توانند در پایین دستگاه قرار گرفته باشند؛ هرچند که تصاویر منتشر شده آن ها را نشان نمی‌دهند.

تصویر Galaxy Fit 3

متاسفانه به جز تصاویر منتشر شده، ما اطلاعات زیادی از Galaxy Fit 3 نداریم. مشخصات این دستبند هوشمند فاش نشده است. اما احتمالاً این گجت پوشیدنی بهبود و ارتقاء های قابل توجهی نسبت به نسل قبل دارد.

احتمالا دسبتند هوشمند Galaxy Fit 3 سامسونگ با این ظاهر معرفی شود

نظر شما درباره طراحی این مچ‌بند هوشمند آینده سامسونگ چیست؟

اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سهیل سلیمانی