حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

گلکسی فیت 3 سامسونگ در یک ویدیو کوتاه فاش شد

نوشته

2 ماه قبل | بدون دیدگاه | ساعت هوشمند، سامسونگ

ردیاب تناسب‌اندام آینده سامسونگ، Galaxy Fit 3، تاکنون به طرق مختلف فاش شده است. خود سامسونگ به‌طور تصادفی گلکسی فیت 3 را در وب‌سایت رسمی خود قرار داده و حتی کتابچه راهنمای کاربر آن نیز به‌صورت آنلاین در دسترس است. اکنون، یک ویدیو کوتاه از گلکسی فیت 3 فاش شده است که با نشان دادن طراحی این دستبند تناسب‌اندام، از معرفی قریب‌الوقوع آن حکایت دارد.

گلکسی فیت 3 سامسونگ

در این ویدئو، ما می‌توانیم ردیاب تناسب‌اندام را در دو گزینه رنگی مشاهده کنیم؛ مشکی/خاکستری تیره و نقره‌ای با مچ‌بند سفید. علاوه‌بر این، ما همچنین می‌توانیم چند واچ‌فیس برای Galaxy Fit 3 را ببینیم.

نسل جدید ردیاب تناسب‌اندام سامسونگ به‌طور قابل‌توجهی با مدل قبلی خود یعنی Fit 2 متفاوت است. درحالی‌که Fit 2 نمایشگری به سبک کپسولی داشت، Fit 3 دارای یک نمایشگر مستطیلی گسترده‌تر است که خوانایی متن‌ها و تجربه کلی کاربر را بهبود می‌بخشد.

گزارش‌ها حاکی از آن است که این دستگاه دارای یک صفحه‌نمایش 1.1 اینچی همیشه روشن AMOLED با گواهی 5ATM برای مقاومت در برابر آب است. به‌طور مشابه، گزارش‌های قبلی نشان می‌داد که این ردیاب به یک سنسور ضربان قلب نوری برای نظارت دقیق بر سلامت مجهز شده است.

این گجت همچنین معیارهای حیاتی مانند ضربان قلب، سطح اکسیژن خون و سطح استرس را ردیابی می‌کند، درحالی‌که ویژگی‌هایی مانند شمارش گام، ردیابی ورزش و تجزیه‌وتحلیل الگوی خواب را نیز برای بینش جامع سلامتی داراست.

گلکسی فیت 3 سامسونگ

گلکسی فیت 3 سامسونگ

به‌همین‌ترتیب، Galaxy Fit 3 ممکن است ظرفیت باتری 200 میلی‌آمپرساعتی داشته باشد که نسبت‌به نسل قبلی خود 41 میلی‌آمپرساعت بیشتر است. همچنین انتظار می‌رود که این دستبند از شارژ 5 واتی پشتیبانی کند.

بااین‌حال، به‌عنوان یک ردیاب تناسب‌اندام، Galaxy Fit 3 از برنامه‌های شخص ثالث پشتیبانی نمی‌کند. درحالی‌که سامسونگ به‌طور رسمی تاریخ رونمایی از گلکسی فیت 3 را اعلام نکرده است، مشاهده‌های خرده‌فروشی نشان می‌دهند که معرفی قریب‌الوقوع آن بسیار محتمل است.

دیدگاه شما پیرامون Galaxy Fit 3 چیست؟

اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
امیرحسین ملکی